Gå til innhold

her kan du skryte hva du har kjørt eller sittet på med.


MatsBuer
 Share

Anbefalte innlegg

Har egentlig ingen spesielle opplevelser å dele enda, bortsett fra en trimmet Sierra RS Cosworth (vingebil) jeg kjørte alene i ca. 10 minutter. Vet ikke eksakt hvor mye effekt det var i den. Jeg fant derimot ut at den slapp på 4. gir på tørr asfalt, på rettstrekke!

Den var enda under oppbygging, så var kun fører og passasjer-sete i den, ikke noe lydisolasjon eller noenting ellers, ikke engang servoen var koblet på enda.

Vil kalle det en sjuk opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kjørt noe særlig rått av biler, men jeg husker en ting.. Hadde akkurat fått moped-lappen, og når jeg kom hjem ga pappa meg nøkkelen til Ducatien.. 916 SPS.. husker jeg var så redd at jeg såvidt klarte å stå oppreist når jeg var ferdig.. for et drag! :o:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW m6 - tur det var ein 2004 mod. Satt bare på, men 0-200 var noe av det sykeste eg har opplevd! :) Trodde ikkje det gikk sååå sykt, men var nakkesleng og rett bak i setet... Skulle gjerne hatt ein slik ja.. :cry:

edit; Ops glemte min 530d :mrgreen: 0-100km/t på 6.6 på flat mark rett fram. :lol: (det er jo egentlig ikkje så alt for dårlig til å vere ein normal bil med diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den råeste bilen jeg har vært med i er nok en Bentley Roadster 1936/37 modell (tok et drøyt år å bygge den visstnok) som det bare finnes to av i verden - hvorav en i Norge. ;) Selv i dag parkerer den en gjennomsnitlig familiebil mht ytelse. (men diagonaldekk er no' dritt!)

Ellers er firmabilen, en Caterham Super 7, en hysterisk morsom bil. Har hatt glede av å gi mange sjåfører av "heftige" biler en overraskelse med den på svingete veier.

Sist, men absolutt ikke minst, Rallyrigget 1963 Volvo PV med lyskaster på taket, doble støtdempere, lav gearing, slipt topp, doble webere, elektronisk tenning+++. UFATTELIG morsom når en travklubb på Hadeland lot oss pløye travbanen deres med den. Det er noe spesielt med å kjøre en bil som har et lærbelte som holder panseret på plass. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt sierra cosworth vingebil, 220hk, gikk helt greit, men ikke noe mer enn det.. har ikke kjørt så mye rått selv, men den bilen jeg har med mest hk er en 745iA.

raskeste jeg har sittet på med er hvite vinterbilen til KRB trading, kort base ur quattro.

morsomste jeg har sittet på med er manta b 3.0-24v kompressor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre ikke kjørt så mye sprekt. Sprekeste er vel en Audi 1.8TQ som er omprogrammert noe. Måtte ned i 3.gir med min E36 325i for å holde følge med den på 5. Drar greit hvertfall

Ellers har jeg sittet på med en E36 M3 GT, og en Evo9 (som forøvrig ikke imponerte så veldig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...