hylle Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Billig forsikring, billig årsavgift, og stort sett feite biler! Vis oss bilde av din/din far/ venn/ famile sin veteranbil! veit det er mye bra derute! elsker å se bilder av eldre biler, så derfor vil jeg se hva folk har stående! Trenger nødvendigvis ikke være Bmw da! -Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Fyr løs folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Har en opel manta a -71 ! lite rust og sånt men hva kan man forvente av en såpass gammal bil! Noen som vil sveise den rusten som er på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 åheisann, Det der er sjeldent jeg ser! trist med rust altså.! du må investere i garasje kompis! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 hehe , ja må nok det snart! meni garasjen står det en makan en bare org 1900 rally som er nylakka og `litt` penere.. hehe=) Er nok ikke så mange igjen av de , kjøpte min av en knark får en billig penge faren hans som hadde hatt den siden den var ny! stått inne i garasje siste 13 åra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 har en mini van ståendes kan ta bilder av den en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Her er min Bmw 1502 cab(!) 75mod. Håper det er noen som har en Vw Transporter split window de kan legge ut bilde av! eller muligens 23 window bussen? hehe! -hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Så veldig hel og pen ut den der! rustfri? hehe , få tak i en mere `gammal`gir kule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 det trebordet rundt instumentene var ALVORLIG likt min manta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Hehe, den er 95% rustfri! Må få tak i en org girkule ja! hehe Er veldig fornøyd med bilen! det er en veldig morsom bil og kjøre! trenger ikke mer enn en 1,6 liter når man har cab! Blir nok solgt til våren forøvrig! så dersom noen er intr må de gi lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Legger ut noen bilder av mammas 1900 rally med 2.4 sugemotor i =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 har selv 1.6 i min manta nå men blir vel en 2.4 me noe kvassere kam og doble webere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 hehe, nydelig! har sansen for de gamle oplene! asconaer og kadetter er jo klassikere! Alltid gøy og skru på veteraner! lettskrudde biler! perfekt for min del! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Er morsomt det med det ja! er så VELDIG mye lettere å jobbe med generelt =) og er ikke sjangs får å tape penger nesten heller så er nesten bare morro da! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Tja, hvor skal jeg begynne? Forden til far: Min første bil. En Opel 1200 (P1): Nestenveteranladaen til bror: Neckar Jagst til min bror: (Lisensprodusert Fiat 600) Neckaren er nå 100 % restaurert, men da jeg ikke er medlem av bilgalleri.dk får jeg ikke hentet frem de bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå