Rapid Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Hey, selger M3 E46 Karosserideler. Har frontfanger, og to brede forskjermer med grill/blink/list. Frontfanger har en liten skade, trenger å sparkles igjen, trenger omlakkering. Pris: 2500kr M3 E46 frontfanger, original! OEM. Kan også bytte mot m-tech2 frontfanger til E46 Coupe. Forskjermer er helt strøkne, du vil kanskje ha den i bilens farge. Billig å lakkere da det bare er å matte den gamle lakken så overlakkere. Du får høyre og venstre side, gi bud! Jeg kan skaffe bilder dersom dette er interressant. Selges grunnet jg gir opp M3 ombyggingen på min coupe (nytt regelverk, orker ikke bry meg mer), og restene av den M3-donorbilen er solgt. Fargen på delene er 314, hellrødt. Edit: Jeg har også M3 sin original eksospotte, bakpotte/mellomrør/kat, fra en 2002 M3. Gi bud! Edit: Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Feil forum.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Beklager, kan en mod vær så snill og flytte denne for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Skal ikke jeg kjøpe de da Har du høre blink lys og den lista under, uten spyler ut tak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Hehe, det kan jeg sjekke. De blinklysene jeg har er jo sotet. Joah, du skulle jo sende meg svar og si fra idag du! =D Jeg har masse blinklys og men tviler på at jeg har lista UTEN spyler uttak. Men sender deg en melding i løpet av dagen om jeg finner det! MvH Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Ok, han som skulle ha panser til M3 skulle ikke ha alikevel. Jaja, da slenger jeg det også ut her. Hellrødt 314 panser, helt strøken. 4000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Har du fangeren enda? Holder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Byr 6500 for skjermer og panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Bud notert, avslutter salget idag kl. 16. =) MvH Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Da var front/forskjermer solgt! Jeg har igjen M3 panser/M3 sitt eksosanlegg, med kat og utover! 2002 mod! Jeg oppdaterer fortløpende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå