spitfire Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Har 2 stoler og baksete i svart helskinn som jeg ikke har bruk for lengre. Er fra en 735 meg bekjent (driver ikke med BMW så er ikke en kløpper på modellbenevnelser) selges høystbydende hvis jeg får et ok bud. frontstolene er helelektrisk styrt. Kommer fra en Engelsk bil så hvis man skal bruke memorydelen så må den flyttes over. Mvh Ketil Gjøvik tlf 90974203 mail ketil.frengen@norgespost.no Her er ihvertfall bilder av de
Hi-Fi Lasse Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Folkens, dette passer i e34 også! Hadde det i min gamle
spitfire Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Reset skrev: ca pris? veldig usikker på prisen, når jeg letet etter seter m baksete i svart skinn for et år siden så lå de fleste i størrelse 5 til 7 tusen. Hva de gikk for vet ikke jeg men et bud på 2 tusen er ikke interessant. Hvis ingen kjøper de så setter jeg forsetene i 1968 V6 Transit trekkbilen min Mvh Ketil
M-Tim Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Hi-Fi Lasse skrev: Folkens, dette passer i e34 også!Hadde det i min gamle Passer det rett inn uten noen problemer?
Hoem Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 kjøpte et strøkent et til 4200 om det gir en pekepinn, memoryseter er ikke det letteste å selge
spitfire Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Hoem skrev: kjøpte et strøkent et til 4200 om det gir en pekepinn, memoryseter er ikke det letteste å selge Er notert pris pekepinn. Blir vel forseter i trekkbilen min tenker jeg, vil ikke selge de for mindre enn det koster å handle seter til den. Nydelige seter å sitte i og memorydelen kommer jeg til å fjerne hvis jeg bruker de selv. Kjekt med alt elektrisk regulerbart ihvertfall synes nå jeg. Mvh Ketil Gjøvik
Blyfri Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hei, jeg er på jakt etter seter til min e34 M5, lurte på om du kunne sende meg noen bilder på mail: tord_grythe2@hotmail.com Bor ved Fagernes så det er ikke lange veien til Gjøvik om det skulle bli aktuelt å kjøpe de;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå