///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hmmm.. jeg liker egentlig ikke e36 sedan, men denne var ikke dum var den ikke fin bil klart det hadde ikke skada med en endestuss mere liker du en m-tech sedan, liker du alle hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Det har litt med ``følelsen`` en får når en ser en bil Jeg elsker jo cupe karosseriet, både fra e30 å e36 sedan er mere sjelden att jeg synes blir fin men denne var syns jeg var fin, uten att jeg greier å forklare hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 E36 M-tech Coupe er ikke det verste det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hmmm.. jeg liker egentlig ikke e36 sedan, men denne var ikke dum var den ikke fin bil klart det hadde ikke skada med en endestuss mere E36 sedan er jo konge! Har det selv så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Fin bil ja Kunne vel trengt en god polering før vinteren kommer skikkelig? Blir nok bra med planene dine.. Bare å hive ut masse bilder.. Takk for det Polere er det første jeg skal gjøre bare jg får litt cash igjen, svart bil er no dritt igrunn.. Veldig fin når den er rein, men trekker til seg veldig mye skitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 He he "///Stokk1" det er ihvertfall fordel med svart bil at den gjerne må vaskes oftere enn for eksempel sølvfarget bil (som min), det betyr jo bare at bilen blir oftere vasket og får mer pleie på lakken som jo er veldig bra De fleste biler jeg har hatt har hvert svarte, da ser man jo dritten med en gang og får vasket den fort som fy Med mine tidligere svarte biler så har jeg vasket dem mye oftere enn den i arctic silver som jeg har nå for eksempel. Så svart bil kan være en fordel når en tenker på eksteriørmessig vedlikehold Vi kan gjerne bytte likt om du blir lei av all vaskinga he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 bare ikke kjør i regn eller på grus, så er bilen alltid ren hehe... eller poler med noe som er bra, så fester ikke dritten seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 He he "///Stokk1" det er ihvertfall fordel med svart bil at den gjerne må vaskes oftere enn for eksempel sølvfarget bil (som min), det betyr jo bare at bilen blir oftere vasket og får mer pleie på lakken som jo er veldig bra De fleste biler jeg har hatt har hvert svarte, da ser man jo dritten med en gang og får vasket den fort som fy Med mine tidligere svarte biler så har jeg vasket dem mye oftere enn den i arctic silver som jeg har nå for eksempel. Så svart bil kan være en fordel når en tenker på eksteriørmessig vedlikehold Vi kan gjerne bytte likt om du blir lei av all vaskinga he he Hva er egentlig bra med å vaske bilen? Dersom du derimot svamp/hanske vasker den ofte øker du bare risikoen for riper. Du sliter selvfølgelig på lakken, og du fjerner mye av forrige voksingens virkning... Jeg ser bare ikke den, at det er bedre å vaske bilen ofte? Er jo ikke noe kjemikalier som tærer alt for mye på lakken annet enn fuglemøkk og den fjerner du jo med claybar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Hmmm.. jeg liker egentlig ikke e36 sedan, men denne var ikke dum var den ikke fin bil klart det hadde ikke skada med en endestuss mere liker du en m-tech sedan, liker du alle hehe Pøøh... KOmmer jo helt an å sammensetningen.. 2 dører ekstra trenger ikke være noe hinder designmessig.. Forøvrig gleder jeg meg til å putte lillemann i baksete på breitbauen.. Da blir det mange blikk tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 60/40 blir nok litt for lavt for min del, mye dårlige veier her..Blir nok 50/30 etterhvert Må nok vente med senk uansett, har akkurat bestilt nye bremseskiver og Økonomien er ikke veldig bra som student med ei russetid som venter. Ny effektpotte blir det i allefall, noen som har erfaringer med supersport fra gs? 60/40 er ingen hindring.. Her er det drittveier.. Kjøper du ett bra sett går det fint med 9 cm klaring.. Tror ikke jeg slo nedi mer enn 2 ganger i sommer jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 bare ikke kjør i regn eller på grus, så er bilen alltid ren hehe... eller poler med noe som er bra, så fester ikke dritten seg... Den er ikke så lett å unngå heile tia Blir nok polering, da fester ikke dritten like ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 He he "///Stokk1" det er ihvertfall fordel med svart bil at den gjerne må vaskes oftere enn for eksempel sølvfarget bil (som min), det betyr jo bare at bilen blir oftere vasket og får mer pleie på lakken som jo er veldig bra De fleste biler jeg har hatt har hvert svarte, da ser man jo dritten med en gang og får vasket den fort som fy Med mine tidligere svarte biler så har jeg vasket dem mye oftere enn den i arctic silver som jeg har nå for eksempel. Så svart bil kan være en fordel når en tenker på eksteriørmessig vedlikehold Vi kan gjerne bytte likt om du blir lei av all vaskinga he he Hva er egentlig bra med å vaske bilen? Dersom du derimot svamp/hanske vasker den ofte øker du bare risikoen for riper. Du sliter selvfølgelig på lakken, og du fjerner mye av forrige voksingens virkning... Jeg ser bare ikke den, at det er bedre å vaske bilen ofte? Er jo ikke noe kjemikalier som tærer alt for mye på lakken annet enn fuglemøkk og den fjerner du jo med claybar... Ja ja ganske fersk i bransjen skjønner jeg, idiot innlegg fra din side. Gjør tingene riktig og vask ofte sier nå jeg, spesielt i vintersesongen ikke glem underspyling av bilen, dette er vel noe av det viktigste i vintersesongen med alt saltet som spyes ut fra diverse anordninger langs vegene Dumt å måtte tenke for andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 60/40 er ingen hindring.. Her er det drittveier.. Kjøper du ett bra sett går det fint med 9 cm klaring.. Tror ikke jeg slo nedi mer enn 2 ganger i sommer jeg.. 60/40 blir jo definitivt det fineste, så må nesten se hva det blir. Justerbart hadde vært fint, men koster jo deretter.. Kommer uansett ikke til å kjøre med mer enn 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå