drunken' Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Ønsker å kjøpe ett sett med strøkne orginale linselykter til E36 Coupè! Ta kontakt på PM!
drunken' Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Har ikke fått tak i nei, hvis ingen har. Kjøper jeg nye glass bare.. Vanskelig å bytte glass??
Superbeetle Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Har ikke fått tak i nei, hvis ingen har. Kjøper jeg nye glass bare..Vanskelig å bytte glass?? Nei, bare noen klips rundt lykten. Er gjort på ett minutt el to, når du først har skrudd ut lykten.
AlXz Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Har ikke fått tak i nei, hvis ingen har. Kjøper jeg nye glass bare..Vanskelig å bytte glass?? Nei, bare noen klips rundt lykten. Er gjort på ett minutt el to, når du først har skrudd ut lykten. Da må man bytte alle glassene? Eller så er det vel noe lim, osv som må fikses også..
Superbeetle Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Står jo ikke noe om det er ytterglassene eller innerglassene(linsene) som skal byttes.. Innerglassene er limt fast ja, itillegg til klips. Ytterglassene er bare klipset på plass med en pakning i mellom..
drunken' Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Er bare ytterglassene som skal byttes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå