Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://carr.no/carputer/ prosjekttråd av han som tok den i bilen. Pc står ikke i bil lengre.

Pcen har touchscreen og trådløst tastatur. Følger med kabler og en hel masse greier. Selv har jeg lite peilig på hva alt er til, men det som var i bilen når pcen var koblet til følger med.

Den har GPS, og windows media player. Alt hva du kan gjøre med en vanlig data kan du gjøre med denne. Tilkobling til internett er også mulig.

Jeg vet som sagt lite, men om dere er interessert så står det en hel del på prosjektsiden til han som bygget det.

Kom med bud.

Glenn 41601984

5q8ay2lbxkbwfkhh25iv.jpg

3z6qjcri1ifk6nstxcna.jpg

lfy2z656y1fzzoqm5aab.jpg

5x3dr395kh7hwccst88j.jpg

zwoawkbh6qjktdtb55tw.jpg

Skrevet

hehe nei da kan du vel heller kjøpe nytt da hvis det er så mye billigere?? Du kan ikke sammenligne denne pcen med noe ferdigkjøpte greier. Denne er bygget og er anderledes enn det du kjøper. Kjøp deg en ny en du ;) Prisen er 6000.

Skrevet

6000 er alt for mye for den.. Alt som sitter i dne pcen er low profile ting.. Tidene har forandra seg og PC utstyr er grisebillig nå i dag.. så trur du må en del ned i pris for og få solgt den

Skrevet

Den er for dyr...

Personlig hadde jeg gått for : http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=159323

223x178x26mm (without stand) - Kan monteres hvor som helst.

26dB... Lydløs!!

Wifi... :)

Bruker _kun_ 20Watt.

12V AC vel og merke, så den må konverteres.

Lillyput skjermene er heller ikke så dyre, og ikke fine å se på. Prisen på 6000,- er nok noe stiv ;)

Skrevet

Dette virket litt stivt priset. Men har selger bestemt pris , så må jo selger forsøke å få den prisen.

Men jeg tror nok at når det gjelder pc , så synker prisene før du får sukk for deg. Å putte en pc i en bil i dag er vel heller ikke så lurt siden både komponeneter og software ikke har samme mulighet som en hjemmepc med tanke på oppgraderinger.

Brukergrensesnittet så jo "vvveeeldig bil" ut på dette settet her. At det i till. har stått i en Opel, burde vel også være god nok grunn til sterk rabattering.

Men....lykke til med salget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...