Thor-Eivind Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Hei! Har en BMW 320i E36, og når jeg kjøpte den sa selgeren at det var en gåen foring.. Problemet er at når jeg gir gass eller bremser er det akkuratt som om noe på høyre sida gir etter og det kommer en "klonk" lyd.. Noen som vet hva dette kan skyldes?
bård Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Gåent topplager til demperen eller bærearmsforing tipper jeg. Kan selvsagt også være traversfeste i gulvet som er revnet (kjent problem på e36 og e46). Men sjekk de to andre først..
Thor-Eivind Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Takker Vet du hvor på gs bildeler jeg kan finne disse delene?
bård Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Bærearmsforingen er nr 4 på bildet her http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Men ta deg en tur under bilen og sjekk først.. Ville bestillt på www.koed.no Lykke til
Thor-Eivind Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Er det nr. 4 på dette bildet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå