-AmunD- Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Bestilt bremser og div fra usa nå, og fikk mail om at frakta kom på 450dollar, kan det stemme ? Snakk om bremseskiver rundt baut og klosser. Delene koster 339dollar bare.
OLEZZ Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Det kan stemme. Jeg betalte 2000kr i frakt for en diff og noen stikkaksler. Blir fort litt dyrt når de sikkert sender via et annerkjent firma, med pakkesporing, forsikring osv.
-AmunD- Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Det kan stemme. Jeg betalte 2000kr i frakt for en diff og noen stikkaksler.Blir fort litt dyrt når de sikkert sender via et annerkjent firma, med pakkesporing, forsikring osv. Sendes med UPS ja. Da er det ikke noe å tjene på å kjøpe de delene gitt.
Ingebrigtsen Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Ja derfor er det alltid viktig å forhøre seg om fraktpriser før man bestiller
-AmunD- Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Ja derfor er det alltid viktig å forhøre seg om fraktpriser før man bestiller De oppga ikke noe frakt pris før etter på, men delene er ikke sendt pga de ikke har alt på lager så da får jeg bare avbestille
Der Barockengel Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Mange USA-firmaer er veldig glade i å bruke UPS - og det blir som regel dyrt når noe skal sendes til Norge. Derfor alltid veldig lurt å sjekke på forhånd.
Gunnar Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Deler som er store i volum eller som veier mye er det som oftest bortkastet å kjøpe fra USA. Det sier seg nesten selv..
ehrnst Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 hørtes litt i overkant ut for meg men. Jeg har en diff på vei som veier 40kg ink forpakning. betalte 320usd for frakta. fortsatt veldig dyrt men mindre enn deg hehe På prisen høres det ut som det er noen orginale skiver og kanskje noen tøffere klosser du har bestilt? Dette får du billig på koed også
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Få de til og sjekke med USPS, sikkert under halve prisen..
Dirty Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 her har du nok blitt lurt ja. det koster faktisk ikke noe serlig å sende pakker fra USA Til norge, iallefall ikke 2000 kroner for en liten pakke. på ebay er det mange sleipe sjeler. som har billige varer og dyr frakt. så der er det viktig å passe seg. jeg kjøper mye fra ebay faktisk veldig mye. er blir alltid enig om fraktpris før et eventuelt kjøp. er frakten for dyr, så finner jeg bare en annen en som selger samme varer muligens litt dyrer, men frakt prisen kompanserer det slik at jeg for varen billigere. viktig å kikke rundt litt når man handler , ikke handle fra første treff er iallefall slik jeg gjør det. betalte forresten 400 kroner for en sperrediff ( fraktprisen)
-AmunD- Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Ja , sinnsykt dyrt, men er snakk om flyfrakt da! Så avbestilte hele greia og tar det neste lønn fra koed eller noe
Bonden Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Jeg bruker kun Jetcarrier ved sending fra USA ,frakt innen usa koster ikke mye 20-30 $ for 15 kg (Fedex ground) + båtfrakt =6 uker fra New Jersey koster det 300-500 kr for varene til Jetcarrier sit lager i Halden. Dette er hva jeg betalte sist for 15 kg pakke. Moms på kjøpesummen i usa kommer som kjent i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå