navas Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Legger ut noen bilder og litt info om min BMW E36 318i Sedan 1993 mod. kjøpte den for ganske nøyaktig et år siden. Da var den peise orginal, og kjedelig etter min mening. kjøpt en del brukt styling. Lakka og montert selv: M3 front, med den lille svarte leppen + reiger gt spoiler M3 sideskjørt M3 bagasjeroms spoiler' Bakrutesenker Hella xenon frontlykter 17" BMW felger (usikker på hva dem heter, så er det noen som vet vil jeg gjerne vite) M3 Sidespeil m/blink M pedalsett M girkule M håndbrekk M lister i dørene øyenlokk oppe og nede Toning av alle ruter Hadde et lite uhell i vinter. sladda utfor veien og det resulterte med at jeg måtte kjøpe en ny fram høyre skjerm og panser. lakket selv med bilekstra lakk. ble ikkje helt optimalt for å si det sånn. SÅ HVIS DET ER NOEN MED EN LAGUNA GRØNN SEDAN MED DELER TA KONTAKT=) tips til forbedring mottas gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 bilder hadde passa bra inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
navas Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 der var bildene på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Få på nogen brede lister og en del mer senk så blir det bra. Baklyktene ser vel også egentlig bedre ut som røde/hvite etter min mening. Og en M-fanger bak selvfølgelig hehe Men var jo ikke så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
navas Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Er sugen på skinninteriør. har standard stoffseter som hld på å rakne. så hvis det er noen med svarte skinnseter i tromsø området som skal selge, ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
navas Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 med m fanger bak, mener du da at defuseren går i ett med fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Pent detta bare få lakkert speil , senk og bredere lister så er du i mål kanskje en M3 diffusor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
navas Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 lakking av speil og diffusor er neste på agendaen. men dette er bare skryte bilder. høyreskjermen framme ødelegger mye. er en go fargeforskjell. skulle hatt nyt panser også=/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Ville begynt med senk jeg... Eller veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
navas Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Senk!?!? kanskje litt fremme, men da blir det jaffall snømåker er vel allerede bare 4-5cm fra bakken der som det ser ut som for meg? Ville ikke ofra den leppa for mere senk jeg, synst den så bra ut. Edit: Så en gang til på bilde der, ta vekk M3 leppa og behold GT splitteren eller hva det er og 20mm mere senk (fremme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 få bort drittet i grillen! 97 grill kunne passet også brede lister og speil uten blink passer bedre min liste... blink i speil er forbeholdt nyere biler, og ikke en e36... m3 rompe bygger litt mer bakover og har en diffusor som stikker ut fra rompa... (evt se min tråd hvis du lurer) så ville jeg senket den endel mer, fått bort øyelokkene nede og vekk med engangsgrillnettingen i fronten... (evt lakke den sort) dette var min oppskrift på en fin sedan hehe... men ellers: fin i lakken og fin soting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Pen bil dette. Faa bort det tjafset i grillen din, og faa paa glassklare taakelykter Og hvis du skal kvitte deg med felgene kommer jeg til troms0 og kj0per dem med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Hei Pen bil dette her! Men om jeg skulle gjort noe så hadde jeg fått litt mindre stasj på frontfangeren, kjøpt en 97-grill, senket den litt til fremme, tatt bort "øyelokka" og kanskje kjøpt hvite og røde baklyktter Men ellers synes jeg bilen var veldig fin! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
navas Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 blei stoppa i teknisk og resulterte i at xenonlysan, senkefjæran, øyelokkan og sotinga måtte bort. så no sitt æ å smile i sofan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå