tmte34 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 min m50 b20 begynte og klakke litt etter oljeskift, fylte castrol magnatec 5-40. er dette normalt, er det farlig, må jeg ha tjukkere olje? på forhånd takk
Glenno Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Brukt samme olje tidligere uten nevnte klakking. Nå har jeg gått over til Fina First 400 5w 40 som har fått kakle lyd fra vanos nærmest helt bort .
ingard Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 min m50 b20 begynte og klakke litt etter oljeskift, fylte castrol magnatec 5-40. er dette normalt, er det farlig, må jeg ha tjukkere olje? på forhånd takk Nei, akkurat samme på min. Har skifta med denne olja 3-4 ganger nå. Skifta for ei uke siden sist.. Nå sier det tikk tikk tikk i kanskje 1-2 sek etter oppstart. Etter det er mykt som bare det. Og etterhvert går det seg til. Eller kakler det hele tida nå?
tmte34 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 nei, er ikke en jevn tikking hele tiden, er noen urytmiske svake lyder av og til, hører det kun på tomgang, vet ikke hva det er jeg, men det var ihvertfall ikke slik før jeg skifta oljen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå