Gå til innhold

compact vs sedan/coupe

pedro
 Share

Anbefalte innlegg

Hei noen som kan svare på om en sedan er egnet donorbil for en compact mhp front deler mellomaksel og bakseter dvs egentlig innredning. Vet jo at det ikke er vipp på sedanstoler da, men resten Er snakk om 95mod 318 316 dette her Glad for svar så jeg slipper EKT stirring i helgen

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for svar

Lyktenes kontakter er forskjellige Mulig å bygge om??? FINO, da er vel også motorrommet og drivlinjen likt vel?

Nesta frågan ar: Hva skal til for å sette 318IS inn i en 316 Syntes å huske disse hadde lik kasse og dif, bare at utvekslingen var forskjellig?

Blir vel noe sprekere med 140hk vel Hva med ledningsnett??

Hjernen må jo byttes

Passer Coupe interiøret i en compact da? Må bare spørre ivei herfør jeg kjøper og skrur meg bort alt for mye :P

Knall at noen gidder å svare :wink:

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Jo så den, men denne stefanz svarer ikke ang pris Svarer ikke i det hele tatt så da så Har nå to andre motorer på handa+en 328 komp

Lurer nå på følgende:

Passer 318 TI compact motoren rett inn i 318 IS og har Ti også 140 Hk?

Passer den også inn i TREG16 94mod? Den som hvistnok er m42??

Det sitter tennpluggskabler og coil på siden av motor på min Ikke oppå.

Hvordan fjerne grill (frontplate) på E 36?

Har fjernet nyrer og 4 skruer på panser låseplate Hva mer??

Sitter dønn dette Må fanger av?

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Jo så den, men denne stefanz svarer ikke ang pris Svarer ikke i det hele tatt så da så Har nå to andre motorer på handa+en 328 komp

Lurer nå på følgende:

Passer 318 TI compact motoren rett inn i 318 IS og har Ti også 140 Hk?

Passer den også inn i TREG16 94mod? Den som hvistnok er m42??

Det sitter tennpluggskabler og coil på siden av motor på min Ikke oppå.

Hvordan fjerne grill (frontplate) på E 36?

Har fjernet nyrer og 4 skruer på panser låseplate Hva mer??

Sitter dønn dette Må fanger av?

Pedro

sitter 1 skrue festet til hver av skjermene, og noen skruer noen skruer inne i rommet melleom radiatoren og nyrene i tillegg til at den er festet til lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja ikke glad i m20b23 ihvertfall Skal det inn noe så blir det 328 eller 3,0

Bygde gammalbilen om fra 320 til 323 uten noe annet resultat enn kjappere aks og tre månedslønner i deler og arbeid

Ligger en 93 M/// motor med alt komplett til 29000 på autopower

Eller 69 for hele bilen Hadde en bare hatt pæng.

Tregern min er på vei til å bli 318ti nå da, så får jeg se hva som skjer i vinter med den. Tror ikke det blir mekket mer på den da den er hel og pen.

Da frister vel et annet prosjekt i nabogarasjen mye mer. 8)

Har også et E34 prosjekt som suger pæng å fruens E39 som jeg ønsker meg ny innredning og navi/dvd i. Ut med snekkedeler og inn med? noe annet ihvertfall.

Da er det ikke spillerom til å bygge/ drifte to M3er. Kroner er som kjent problemet.

Litt håpløst å selge nybil å bli sittende igjen med mye gammalt skrot da Konser om tregern først.

Får vel ta å legge ut noen bilder snart.

Blir bra nok med 96 ti motor

Forstår fortsatt ikke hvordan grillrammen skal av. Må fangern av eller holder det med lysene. Bak nyrene er det et plastdeksel.

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet to rustbobler i nerkant avbakluka som da må lakkes og tenkte straks på en liten hekkspoiler i samma rennet Er det noen som har noe liggende feks alla m5 "leppa" :?: Tips meg gjerne med bilder.

Passer AC Schnitzer 17" med 35 i innpress på treern min? Noen som vet Den har vel 41 i innpress orginalt Hadde tenkt meg 245 bak og 225 fremme eventuelt 225 fram og bak

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ønsker fortsatt noen tips her :D

Noen som har en GT spoiler eller noe liggende og som er til salgs eller ett godt tips til en diskret sak?

Ikke ut etter noen Cossie vinge akkurat. Tips til sider å lete på mottas med takk Ikke akkurat surfa stylingsidene før. Bare brukt orginal M eller Hartge styling før.

Har Rieger noe pent til coupeen?

Grillen må av hvordan??

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire skruer i panserplaten og av gikk den

Men er fortsatt på jakt etter en hekkspoiler Ønsker også å kjøpe Mteck front å bakstøtfanger.

Kjøpte den lille kjørekomputeren men møtte raskt ett problem mhp strømmen Har bare klokke og den lille kontakten Hva må jeg bytte i ledningsnettet?? Hvor skal utetempføleren stå? Finns det en Diy på det her? Passer 17" med 35 innpress på min E 36? Ingen med hekkspoiler Mtech 2 eller leppa? Er også interessert i en GT2 spoiler

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...