Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Med mindre det tar borti noe sted da?

Min bror, Springsteen monterte scorpion cat-back for noen uker siden. Dette lagde også veldig mørk lyd/resonans på det turtallet du beskriver. Tror også det ble "verre" etter litt kjøring :P

Syntes det ble utrolig kul lyd i hans bil(til og være 4'er bla bla)... :D

Men kanskje slitsomt i lengden.. :roll:

Skrevet
Med mindre det tar borti noe sted da?

Min bror, Springsteen monterte scorpion cat-back for noen uker siden. Dette lagde også veldig mørk lyd/resonans på det turtallet du beskriver. Tror også det ble "verre" etter litt kjøring :P

Syntes det ble utrolig kul lyd i hans bil(til og være 4'er bla bla)... :D

Men kanskje slitsomt i lengden.. :roll:

Hadde scorpion før.. Og det durer noe jævli. Veldig fin lyd da.. Merket ikke noe til noe ressonans, men har hørt slik resonnans i mange biler med effektanlegg..

Er bare slik det er det, og etter innkjring blir det nok desverre, bare værre..

Skrevet

Har supersport bakpotte på konebilen en e36 320i. den høres ikke ved tomgang, men blir mere lyd til mere turtall. perfekt spør du meg.

Skrevet

Nå har det seg sånn at resonansen fra en 1,6'er er litt mindre enn en 2.8'er.... sliter jo med å høre meg selv snakke ved gasspådrag.... og da er jo ikke anlegget innkjørt engang :shock: ...

Blir nok å smekke på det originale og evnt bestille eisenmann eller noe...

prøver anlegget på bilen i 1 uke kanskje 2...

Dette blir altfor slitsomt i lengden for en som kjører mer langkjøring enn blandet kjøring...

og Nei... eksosanlegget tar ikke borti noen plass... er derimot ektremt imponert over passformen. da anlegget ble skrudd til, ligger det nøyaktig i fohold til diffuseren samt at den er skamrå bak der....

Skrevet
Har selv Scorpion, men begynner å bli veldig lei lyden nå! Umulig å kjøre uten å bli lagt merke til, men kanskje det er det noen vil oppnå. Da synes jeg en skikkelig innsugslyd er bedre.

Hvilket Scorpion anlegg har du? Har tenkt å kjøpe selv, men hvis det bråker mye så dropper jeg det..

Skrevet
Nå har det seg sånn at resonansen fra en 1,6'er er litt mindre enn en 2.8'er.... sliter jo med å høre meg selv snakke ved gasspådrag.... og da er jo ikke anlegget innkjørt engang :shock: ...

Blir nok å smekke på det originale og evnt bestille eisenmann eller noe...

prøver anlegget på bilen i 1 uke kanskje 2...

Dette blir altfor slitsomt i lengden for en som kjører mer langkjøring enn blandet kjøring...

og Nei... eksosanlegget tar ikke borti noen plass... er derimot ektremt imponert over passformen. da anlegget ble skrudd til, ligger det nøyaktig i fohold til diffuseren samt at den er skamrå bak der....

Hørtes litt slitsomt ut ja.. :?

Ang resonans og motorvolum så har det vel mer å si hvordan lyden blir dempet enn hvor mye motorens volum virker inn på lyden.. Eller tenker jeg feil nå? Men uansett, motorens størrelse har jo en viss betydning på lyden..

Skrevet
Selv har jeg eisenmann potte og er kjempe fornoyd.

Ikke den vaerste lyden hele tida men nar klampen gar i bunn da er det morro

Joda Eisenmann er bra.... happhenke har det på sin 320... diskre og rått... dette UUC er mer racefiksert.... elsker ihvertfall lyden ved gasspådrag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...