heltn Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Heisann! Er du interisert i bytte? har 4 slike: 16" med nye bakdekk og gode fram dekk og to slike (Alpina 15"): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 mye ligger prisen på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Står i annonsen 15000kr, men kan diskuteres ved hurtig avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 unnskyld stod i annonsen men annonsen har blitt endret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Heisann!Er du interisert i bytte? har 4 slike: 16" med nye bakdekk og gode fram dekk og to slike (Alpina 15"): Desverre er jeg ikke intressert i det bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Interesert i å bytte med noe bilstereo kansje? 1000w Rockford fosgate monoblokk 10 tums Rockford fosgate sub 4 kanals forsterker 2 kanals forsterker 1 farad kondensatorer Du får ikke alt, men et utvalg av listen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Interesert i å bytte med noe bilstereo kansje?1000w Rockford fosgate monoblokk 10 tums Rockford fosgate sub 4 kanals forsterker 2 kanals forsterker 1 farad kondensatorer Du får ikke alt, men et utvalg av listen.... Det er jeg desverre ikke interessert i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hva kan du være interessert i å bytte mot da? Jeg har mye rart liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 samme her. noe spes du er int i? Fks div felgsett,tv,hjemmeanlegg, datamaskin,lapptopp og div;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 samme her. noe spes du er int i? Fks div felgsett,tv,hjemmeanlegg, datamaskin,lapptopp og div;-) hva slags felger er det du har liggende da?? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hva kan du være interessert i å bytte mot da?Jeg har mye rart liggende.. Noe til snacks til e30'en min kunne vært noe. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Jeg har en stort sett komplett 84 320 stående jeg kan plukke deler av.. Ikke mye Snacks kansje, den er ganske orginal.. Men mekaniske deler og motor skal være i orden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Jeg har en stort sett komplett 84 320 stående jeg kan plukke deler av.. Ikke mye Snacks kansje, den er ganske orginal.. Men mekaniske deler og motor skal være i orden.. Da er jeg desverre ikke interessert i det. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå