RR Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Neste søndag braker det løs , porten åpner kl 1130 ,første førermøte kl 1245 Vi har delt kjøringen oop i hel time med 15 min sporvalg ,30 min frikjøring og 15 min drifting Kjøring kr 600,- exstra sjåfør kr 200,- publikum 100,- Garanterer mye bra biler å se på alle er velkomne ! vi godtar også skilter fra BT ,men bilen skal i gjennom en streng teknisk kontroll ,støy max 100db
sveinern2 Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 vits å komme med en 318is? eller blir de bare til iritasjon for de andre?
Z1 Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Alle er velkommene . Ikke alle har 500hk noen har 75.....
RR Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 Viktig å få med seg at her skal allle ha det morro på forskjellige plan....viktigst at man selv har det gøy med det man har Møt opp
ehrnst Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 sendte deg en pm ang kjøring som jeg ikke har fått svar på
RR Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 sendte deg en pm ang kjøring som jeg ikke har fått svar på Hei Alle som har sendt meg mail er besvart ! Har du sendt riktig ? ruud@elektrikergruppen.no Er det fler som skal legge turen innom rudskogen til helgen ?
Flatshift Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 skal prøve å få med meg det ja Hvordan er det med parkering av tilhenger og personlige ting? alt på egen risiko?? eller er det et sted som det er "vakter" for å passe på.. litt kjipt å være ute å kjøre også kommer du tilbake så er alt borte.
RR Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Er nok ingen Gatebil tendenser her på et slikt treff Vi kan ikke ha "alt" i depoet men du skal nok få beskjed om hvor du skal parkere
SSM Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Jeg kommer nok med M3en! Passa bra med slektstreff i Horten på lørdagen! Sporvalg kjøringen det er for de som vil sette rundetider og kjøre idealsporet?
RR Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Jeg kommer nok med M3en! Passa bra med slektstreff i Horten på lørdagen!Sporvalg kjøringen det er for de som vil sette rundetider og kjøre idealsporet? Hei Sporvalg er for de som vil kjøre fort mm Vi har delt opp dette slik at man slippe store konflikter på forskjellige kjørestiler
ehrnst Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 hehe, eposten min kommer i retur. skrevet feil epost?
hagenisse Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Hva slags regler gjelder i frikjøringen? Drifting og spor om hverandre?
SSM Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Jeg kommer nok med M3en! Passa bra med slektstreff i Horten på lørdagen!Sporvalg kjøringen det er for de som vil sette rundetider og kjøre idealsporet? Hei Sporvalg er for de som vil kjøre fort mm Vi har delt opp dette slik at man slippe store konflikter på forskjellige kjørestiler Ok, M3en går jo ikke fort så hehe! Er første gang jeg skal kjøre på bane så er jævli spent! Kun kjørt autoslalom to ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå