Gå til innhold

Raceday 2008 Rudskogen / 28 sep. kl1300-1800

Anbefalte innlegg

Skrevet

nice... tar selføvlgelig turen! men en ting jeg lurer på RR, jeg kan smelle på noen 195 dekk bak og 225 foran? har bare en 320 og har lyst til og leke litt! er ikke no problem i teknisk kontroll det?

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva slags regler gjelder i frikjøringen? Drifting og spor om hverandre?

Hei Drifting skal ikke være i fri kjøring ,alt dette skal dere få forklart på førermøte som starter kl 1245 i 2 etg kafeteria

Skrevet
Jeg kommer nok med M3en! Passa bra med slektstreff i Horten på lørdagen!

Sporvalg kjøringen det er for de som vil sette rundetider og kjøre idealsporet?

Hei

Sporvalg er for de som vil kjøre fort mm

Vi har delt opp dette slik at man slippe store konflikter på forskjellige kjørestiler :D

Ok, M3en går jo ikke fort så :P hehe! Er første gang jeg skal kjøre på bane så er jævli spent! Kun kjørt autoslalom to ganger.

Det skal nok gå bra :wink:

Skrevet

Her er det bare å dukke opp som publikumer også ...det kommer et par gromme BMWER og for de som liker "andre" biler kan jeg melde om masse gromt fra A til Å

Skrevet

da har jeg fått bytta bremsevæske, motorolje, servoolje... jeg har fått fylt på frostvæske, luft på hjula, montert 4punktsbelta...

I morra må jeg bare få tømt bilen for skjit

må bare husk å ta med hjelm så jeg får kjør på bana :D

Fyfaen jeg gleder meg :D :D

Skrevet

dette ga mersmak ja.

tok det ganske rolig selv. var første gangen bilen var på bane med meg bak rattet så det blei lite sladding (ok noe)

Skrevet

Ja dette var morro! Første gang jeg er på Rudskogen utenom Gatebil.

Fant ut at jeg må ha meg ny clutch og mere hester hvertfall, fikk jo ikke ræva ut om jeg så ville. Kanskje ikke så rart med 245 Toyo Proxes dekk da.

Men er det noen som har bilder/film?

Skrevet

Hehe, takk:) Vaska den på lørdagen, så sto den uttafor hotellet om natta, og så kjørte jeg fra Horten og ned til Rudskogen så den var ganske møkkete. Full av støv!

Skrevet

Bah, skulle gjerne ha vært der selv. Men da jeg ikke fikk bukt med min lekasje på innsugssiden så blei det ikke no:( Men gleder meg allerede til neste sessong :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...