sporck88 Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 nice... tar selføvlgelig turen! men en ting jeg lurer på RR, jeg kan smelle på noen 195 dekk bak og 225 foran? har bare en 320 og har lyst til og leke litt! er ikke no problem i teknisk kontroll det?
RR Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Hva slags regler gjelder i frikjøringen? Drifting og spor om hverandre? Hei Drifting skal ikke være i fri kjøring ,alt dette skal dere få forklart på førermøte som starter kl 1245 i 2 etg kafeteria
RR Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Jeg kommer nok med M3en! Passa bra med slektstreff i Horten på lørdagen!Sporvalg kjøringen det er for de som vil sette rundetider og kjøre idealsporet? Hei Sporvalg er for de som vil kjøre fort mm Vi har delt opp dette slik at man slippe store konflikter på forskjellige kjørestiler Ok, M3en går jo ikke fort så hehe! Er første gang jeg skal kjøre på bane så er jævli spent! Kun kjørt autoslalom to ganger. Det skal nok gå bra
RR Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 Det er spådd bra vær og mange er påmeldte ,samt at mange dukker også opp
ehrnst Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 iom jeg ikke får sendt deg mail tar jeg en råsjans å satser på at jeg slipper utpå uten fangere
RR Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 Her er det bare å dukke opp som publikumer også ...det kommer et par gromme BMWER og for de som liker "andre" biler kan jeg melde om masse gromt fra A til Å
johjoa Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 da har jeg fått bytta bremsevæske, motorolje, servoolje... jeg har fått fylt på frostvæske, luft på hjula, montert 4punktsbelta... I morra må jeg bare få tømt bilen for skjit må bare husk å ta med hjelm så jeg får kjør på bana Fyfaen jeg gleder meg :D
Kristov Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Noen som sitter på film eller bilder fra dette treffet?
ehrnst Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 dette ga mersmak ja. tok det ganske rolig selv. var første gangen bilen var på bane med meg bak rattet så det blei lite sladding (ok noe)
SSM Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Ja dette var morro! Første gang jeg er på Rudskogen utenom Gatebil. Fant ut at jeg må ha meg ny clutch og mere hester hvertfall, fikk jo ikke ræva ut om jeg så ville. Kanskje ikke så rart med 245 Toyo Proxes dekk da. Men er det noen som har bilder/film?
ehrnst Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 så bilen din i depo larsen. Bilen min så ut som en dynge ved siden av din. for en finish!!
SSM Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Hehe, takk:) Vaska den på lørdagen, så sto den uttafor hotellet om natta, og så kjørte jeg fra Horten og ned til Rudskogen så den var ganske møkkete. Full av støv!
Wendel Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Bah, skulle gjerne ha vært der selv. Men da jeg ikke fikk bukt med min lekasje på innsugssiden så blei det ikke no:( Men gleder meg allerede til neste sessong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå