Eika Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 hmm.. jeg kommer nedom deg seinere i dag og ser hvis det passer.. snøen har kommet og jeg har desperat behov for sladdebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Du må for all del ikke selge den til en som kommer til å sladde den ihjel Hvordan går det med eu-kontroll med deaktivert abs? Hvordan er bensinforbruket på disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 hvis du har samvittighet å så god råd te å lage spiker av den så er det din greie.. du får fine vinterbiler for 2-5tusen.. ble ikke bemerket på kontrollen om abs..abs lys i dashbord lyser heller ikke.. bensinforbruket er hipp som happ det.. har ikke målt den..kjører bare småturer og fram og tebake fra jobb me denne(10min) derfor monterte jeg Defa pakke på den.. Innbytte er aktuelt.. 4hjulstrekker er veldig intresangt.. eller E39/E38...forslag..må ikke vere bmw..liker det meste jeg:) utenom småbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Har en E46 320D jeg kan vurdere innbytte, med mellomlegg selvfølgelig. Er du interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 528i er veldig snill på forbruket. Jeg har kommet ned i 0.7 på langkjøring. Bykjøring går det vel rundt literen. Kjøper noen denne for å sladde ihjel, så er de ikke annet enn dumme. Det er ikke såå mange fine E28 igjen, og 87 modellene er de mest ettertraktede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 int i å bytte i e30 318 ? info finner du i tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 ost_ost_89: nja.. kan vel vere det.. kan du ikke sende mere info på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Har en e-39 520ia og litt hypp på bli kvitt denne.Send en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 du har pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 pm fra meg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 E46en ser jo kjempefin ut.. kan du ordne noen bilder inni oxo? Glenn Andre: strikk motorer takler jeg ikke! men ellers en pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei.. Tenkte jeg får skrive at bilen er solgt siden jeg har fått en del sms`er og mailer! røyk for 25 i november var det vel.. Ellers lykke til gutter.. //Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg