stjerna Posted September 20, 2008 Posted September 20, 2008 Noen som som lakke senteret på felgene mine i photo shop?? Lurer på å lakke senteret i en annen farge, enten svart eller gull!!
BimmerKing Posted September 20, 2008 Posted September 20, 2008 Dårlig bilde å jobbe med... Bedre oppløsning, så får du nok bedre respons
stjerna Posted September 21, 2008 Author Posted September 21, 2008 Takk Følte ikke det passet helt!! Var bedre med sånn som de er nå, men kanskje bedre med svart
Springsteen Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 Svarte felger på svart bil er ikkje fint, synes jeg.
Søreng Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 Behold de som de er, var jo grisepent! Svarte felger på svart bil blir ikke pent, felgene blir helt annonyme. Og gull var vel ikke noe pent Min mening vertfall
HappyHenke Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 Behold de som de er, var jo grisepent! Svarte felger på svart bil blir ikke pent, felgene blir helt annonyme. Og gull var vel ikke noe pent Min mening vertfall +1
Recommended Posts