stjerna Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Noen som som lakke senteret på felgene mine i photo shop?? Lurer på å lakke senteret i en annen farge, enten svart eller gull!!
BimmerKing Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Dårlig bilde å jobbe med... Bedre oppløsning, så får du nok bedre respons
stjerna Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Takk Følte ikke det passet helt!! Var bedre med sånn som de er nå, men kanskje bedre med svart
stjerna Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Noen som kan farge de svarte????
Springsteen Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Svarte felger på svart bil er ikkje fint, synes jeg.
Søreng Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Behold de som de er, var jo grisepent! Svarte felger på svart bil blir ikke pent, felgene blir helt annonyme. Og gull var vel ikke noe pent Min mening vertfall
HappyHenke Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Behold de som de er, var jo grisepent! Svarte felger på svart bil blir ikke pent, felgene blir helt annonyme. Og gull var vel ikke noe pent Min mening vertfall +1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå