Gå til innhold

325ixturbo godkjent, solgt kan slettes

325ixturbo
 Share

Anbefalte innlegg

Lufter salg på denne nå pga av tidsmangel, bilen er godkjent med turbo og senke sett,

orginal 325ix 86m godkjent om bygd med turbo, bilen har electromotive tec2 datasprut, 3 bars mapsensor. og alle nødvendige følere som luft og vanntemp, det som er gjort med motor er overhalt topp sveiset vannkanaler og trykktestet og planet for mls finish, montert cometic 5 lags mls, og arp studs,km kam turbokam med 11.4 i løft , har byttet viskosekobling og kjølevifte,registerreim,vannpumpe,varmeregister,og kupevifte.og helt nye pluggledninger og plugger

har også byttet traversforinger og alt av bremser + noen bremserør og slanger,

har kjøpt nye skjermer pga rust, litt rust under ix plastikken, hele bilen må lakkes pga matt rødfarge,

bilen er rød har sort skinninteriør og el speil vindu soltak, kjørekomputer

mtech2 vinge og mtech2 ratt

bilen er eu godkjent til 2010 og har skilter på, har problemer med varmstart da den surner pga for mye bensin og at pluggene surner, har ikke vert fin mappet enda.

hbo 50000.-

bilder kommer kanskje imorgen,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tar du e34'n min i delbetaling og møter meg i Oslo, så kan jeg vurdere den jeg.

Minimum 25000 for min i såfall.

Har nemlig ikke plass til mer enn en bil innendørs, og slike biler lar vi stå inne!

skal ikke ha noen e34 med mindre det er m5 da, blir også veldig lite aktuelt og kjøre til oslo pga salg, er ikke desperat :wink: men takk for tilbudet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nemlig ikke plass til mer enn en bil innendørs, og slike biler lar vi stå inne!

skal ikke ha noen e34 med mindre det er m5 da, blir også veldig lite aktuelt og kjøre til oslo pga salg, er ikke desperat :wink: men takk for tilbudet :lol:

Hvordan gikk det med bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med bildene?

La mannen få en sjangs til å komme hjem fra jobb da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...