325ixturbo Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Det kan også følge med compomotive mo6 felger 8x17 ved salg av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Jeg er faktisk interessert i bilen! Trenger en sprek vinterbil Kan du sende litt info og mere bilder av interiør, motorrom og mer bilder utvd på PM! Send også bilder av felgene som kunne følge med! Hvis det ser bra ut kjøper jeg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 hei er veldig optatt for tiden må beklage elendige bilder og lite svar her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hvis du er interessert i å få solgt bilen, så er hvertfall jeg int! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Mulig jeg kan dra og se over børsa for de som er interessert? Diskutert dette tildligere med han da jeg var interessert selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg er også en av de intresserte. Sendte en førespørsel etter bilder for en stund siden. Skal opp i nord i vinter, så hadde vært greit med IX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 skal ta bilder snarest, har gutten for tia, og er opptatt på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 bump send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det der hadde vært den perfekte vinterbil til meg som skal dra til bardufoss i militæret Er du kun intressert i rent salg? skal det samme selv sees der! hehe skal du ta med deg bil oppover? vurderer det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Azeton har vært opp og hentet seg annen IX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Bilder sier mer enn tusen ord.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Grattis. Fikk du det du forlangte for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg