[space] Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Bare noen korte betraktninger sånn utpå kvelden (dette gjelder da for lørdagen når jeg var der): -Betydelig mindre oppmøte enn i fjor. -Kolonna fra Skedsmokorset var mye kortere (ref. over), og gikk hyggelig for seg. Ingen grisekjøring på vei til treffet i år (stort sett) -Treffet virka godt planlagt og organisert. Meget bra gjennomført! -Været var fantastisk. -Den nye løkka på banen ga utfordringer , og var krevende og morsom. Kort oppsummert for min del: Har aldri hatt det så morsomt på banen før! Det er alltid et godt tegn når en kommer inn i depoet etter kjøring og er så gira så hendene skjelver og en så vidt klarer få av hakestroppen på hjelmen. Jeg har sagt det før, og sier det igjen, for dette kan aldri bli understreket nok: Du trnger ikke værstingbil for å ha det moro på bane! Spesielt den strekningen fra depostrekka gjennom svigene og ned til 180-gradern i enden på banen er fantastisk morsom, og når jeg med en 320i får det til å slippe og skrike i dekka på hele denne strekka, kan hvem som helst ha det moro Det gjelder bare å satse! Kosa meg helt sjukt i dag Bilen oppførte seg også eksemplarisk, og kontrollert hele dagen, selv med slipp på både 2 og 4 hjul et par ganger Føler den sitter limt på veien edit: Dere som snakka med meg fikk sikkert med seg at jeg masa om heal/toe, mellomgassing osv. Var bare så gira! Det fungerte seriøst dritbra! Har jo øvd litt på veien da, men på bane når en trykker bremsen i bunn, som Hagenisse nevnte også i en annen tråd, blir det noe helt annet. Til å være første gang jeg har brukt teknikken på bane synes jeg det gikk utrolig bra! Turde også la passasjeren min kjøre 4-5 runder under familiekjøringa, og han kosa seg fælt Som han sa: "Dette er ikke som å ratte touranen min" Fikk tatt noen bilder også, og beste vil selvfølgelig bli lagt ut etter hvert, bare jeg får gått gjennom de. Forøvrig brukte ikke bilen mer enn 1.78 liter / mil i følge komputeren, under banekjøringa. Trodde det skulle være værre!
destroyy Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hørtes artig ut Jeg får ta turen selv til våren, aldri kjørt på bane, men vil mer og mer
Gunnar Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hehe. Godt å høre [space]. Prata litt med Steffan i går kveld da de var på vei hjem, og han sa også at det hadde vært mye mindre folk i kolonna, og mindre folk på banen. Spørs om ikke mange gikk lei i fjor.
336mik Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Og hvorfor taper bmwccn folk på sine treff mon tro?
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 De vant ihvertfall utstillingsgjengen.. Tror de fleste der var fornøyd med måten dette ble organisert på. Virket som om det var endel tankearbeid bak.. Jeg kommer garantert igjen! Denne gangen var utstillinga skikkelig organisert. Pluss i boka fra meg..
Ad|oS Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Endelig er du fornøyd med utstillingsdelen på et treff Ekstra pluss var vel pokalen du fikk med deg hjem hehe Gratulerer så mye med den... Venter spent på bilder fra treffet!
vetu03 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 De vant ihvertfall utstillingsgjengen.. Tror de fleste der var fornøyd med måten dette ble organisert på. Virket som om det var endel tankearbeid bak..Jeg kommer garantert igjen! Denne gangen var utstillinga skikkelig organisert. Pluss i boka fra meg.. Enig der, virket skikkelig organisert!! Og når man kom der, ble du bare vist rett på plarss etter du hadde vasket hvis du ville det. Var likssom ikke noe usikkerhet blant de som styrte der.. Jeg også tror de fleste som heller ville stille ut var veldig fornøyd.. Virket også som om bane kjøringa fungerte bra, så ut som de som kjørte driftinga også trivdes.. Syntes hvertfall det var pluss at de hadde åpnet for det.. Kommer også garrantert igjen!!
M3 Yngve Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Jøss, får man lov til å "sladde" på BMWCC treff nå??? Få ut noen blider her da.
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Ligger noen bilder under "fora" på CCN.. Skal vi se om jeg kan linke.. Så lenge svart ut for dette heatet..Da jeg var i sekreteriatet var kun to på meldt noe de var svært misfornøyd med.. De klaget på at mange ville ha det, men at ingen stilte opp.. Allikvel, knapt nok noe annet trakk så mye folk som dette heatet.. Og det var vel en 8-10 stykker utpå?
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Det dreide seg kun om ett heat om dagen altså.. Så du ikke misforstår.. Resten av dagen er sporkjøring..
vetu03 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Det dreide seg kun om ett heat om dagen altså.. Så du ikke misforstår.. Resten av dagen er sporkjøring.. Men den alternative kjøringa? Er det ikke lov å sladde litt der også da?
vetu03 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hmm, men de sa jo etterpå at det var klart for alternativ kjøring mente jeg og huske... Så trodde det var noe annet jeg.. Men sikkert bare jeg som har surra.
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Ja mulig det.. Husker ikke programmet..
Steffan C Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Forferdelig enig i alt du skriver her [space], og syns du trøkka til godt der ute . Var et veldig bra treff og likte godt det innslaget med alt. spor og egen godt organisert utsilling. Tror absolutt slike tiltak vil øke interressen og medlemstallet. Selv var jeg egentlig litt skeptisk til dene alt. spor delen. Men var skikkelig morro å se disse ga alt, jeg glemte liksom at jeg hadde stått litt lenge i kø . Vet at det er folk som mener at de skulle brukt hele banen til det stuntet, men jeg tror nok ikke det hadde vært så publikumsvennelig. Heller litt færre biler utpå av gangen og litt lengere tid/flere heat kansje. Hehe. Godt å høre [space].Prata litt med Steffan i går kveld da de var på vei hjem, og han sa også at det hadde vært mye mindre folk i kolonna, og mindre folk på banen. Spørs om ikke mange gikk lei i fjor. Måtte jo sladre litt, samt fortelle deg at dette var siste året du ikke var med på CCN treff .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå