BreitBau Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Som sagt før også.. Om du er redd for at skiltet ditt skal vises på nett, er ikke utstilling det SMARTESTE du deltar på dersom du ikke har showplates.. Jeg mener at du hvertfall kan legge ut bilder av biler på utstillingsbilene..
Chris_325iM Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 du skulle ikke vært litt mere overlegen a Mysild? parkerte 2m unna bilen din og enda greide du ikke hilse på fikk vinka til deg i "busslomma" når vi dro da men... Her er en film fra treffet hvertfall, ikke verdens beste kvalitet men det virker... kameraet sitter i tauekroken på bilen min
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Morsomt treff som vanlig! Uforglemmelig loddtrekning på hotellet igår kveld!!
Wendel Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hørtes ut som et meget bra treff detta:) Får komme sterkere tilbake neste år.. Forresten: ///Mysild, takk for følget fra Bamble og ned til Tvedestrand i ettermiddag:) Trur ihvertfall at det var deg å fruen som kom kjørans:)
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 du skulle ikke vært litt mere overlegen a Mysild? parkerte 2m unna bilen din og enda greide du ikke hilse på fikk vinka til deg i "busslomma" når vi dro da men...Her er en film fra treffet hvertfall, ikke verdens beste kvalitet men det virker... kameraet sitter i tauekroken på bilen min ja, så deg, men var ikke sikker på hvem du var du skulle jo komme bort og sagt hei... så hvem du var når du hilste på meg når du gikk, tenkte, faen, han hadde jeg ikke hilst på i dag! men ser deg vel neste helg så! haha...
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hørtes ut som et meget bra treff detta:) Får komme sterkere tilbake neste år.. Forresten: ///Mysild, takk for følget fra Bamble og ned til Tvedestrand i ettermiddag:) Trur ihvertfall at det var deg å fruen som kom kjørans:) det var deg ja hehe... helsikke til bråk! når du svingte av, trodde vi du kjørte av veien hehe... så jo bra ut, men få av japsepotta, så har du et fint stykke bil jeg sa til fruen at det måtte være en 325 med turbo, gikk jo "brukbart" da hehe... ble litt hissig han med audien som fant ut han ville følge etter
Chris_325iM Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 du skulle ikke vært litt mere overlegen a Mysild? parkerte 2m unna bilen din og enda greide du ikke hilse på fikk vinka til deg i "busslomma" når vi dro da men...Her er en film fra treffet hvertfall, ikke verdens beste kvalitet men det virker... kameraet sitter i tauekroken på bilen min ja, så deg, men var ikke sikker på hvem du var du skulle jo komme bort og sagt hei... så hvem du var når du hilste på meg når du gikk, tenkte, faen, han hadde jeg ikke hilst på i dag! men ser deg vel neste helg så! haha... jeg stod å kikka på bilen din, men så ingen med brukket arm så jeg begynte å pakke sammen, og uten at jeg fikk det med meg så hadde du dratt... hva skjer neste helg egentlig?
Wendel Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 det var deg ja hehe... helsikke til bråk! når du svingte av, trodde vi du kjørte av veien hehe... så jo bra ut, men få av japsepotta, så har du et fint stykke bil jeg sa til fruen at det måtte være en 325 med turbo, gikk jo "brukbart" da hehe... ble litt hissig han med audien som fant ut han ville følge etter hehe, bilen bråka no helt drøyt ja. Var bare strake rør med en bitte bitte liten lyddemper bak. Men har sveisa anlegg ikveld så nå er det myyye bedre. Har bytta ut potta nå, men ser faktisk enda mer japse ut nå Får finne på noe i vinter da den bare er der midlertidlig. Bilen går greit ja, lader ca 1.2 og skal vel ha rundt 400hk på hjula tenker jeg. Ja, når jeg kjørte av fikk jeg testa bremsene kan du si Ja, jeg la også merke til han i Audi'n der. Begynte å lure litt om han hadde farlige hensikter, men gikk bra denna gangen også
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 dro ikke, kjørte bort med hjelm til fruen som skulle ut med tommy på banen bimmerstreff i krsand... er jo bare en svipp ned, drøbak til krsand på 3.5 timer
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 det var deg ja hehe... helsikke til bråk! når du svingte av, trodde vi du kjørte av veien hehe... så jo bra ut, men få av japsepotta, så har du et fint stykke bil jeg sa til fruen at det måtte være en 325 med turbo, gikk jo "brukbart" da hehe... ble litt hissig han med audien som fant ut han ville følge etter hehe, bilen bråka no helt drøyt ja. Var bare strake rør med en bitte bitte liten lyddemper bak. Men har sveisa anlegg ikveld så nå er det myyye bedre. Har bytta ut potta nå, men ser faktisk enda mer japse ut nå Får finne på noe i vinter da den bare er der midlertidlig. Bilen går greit ja, lader ca 1.2 og skal vel ha rundt 400hk på hjula tenker jeg. Ja, når jeg kjørte av fikk jeg testa bremsene kan du si Ja, jeg la også merke til han i Audi'n der. Begynte å lure litt om han hadde farlige hensikter, men gikk bra denna gangen også ja, var det jeg også trodde... hehe... bare å få den m3 rigga, så får du et stykke badass bil! 400 ja, hehe... så du slet litt med feste ut av bomstasjonen
Wendel Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 ja, var det jeg også trodde... hehe... bare å få den m3 rigga, så får du et stykke badass bil! 400 ja, hehe... så du slet litt med feste ut av bomstasjonen hehe, blir nok m3 utsende hvis det blir no. Bilen er ikke ferdig mappa enda, så håper på ca 500 på hjula til slutt. Og ja, er merkelig at det alltid er glatt ved bomstasjonene:)
spruddel Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 ":3p66ucas]spruddel: Så det var deg det Kjørte jo bak deg fra Skedsmokorset Åja, du som kjørte den nydelige E46'n med praktfulle angeleyes Hadde meget koselig syn bakover lenge der jeg Gikk ganske radig oppover (for min del hvertfall:)) Men skjedde med brå avkjøring mot Kongsvinger a? Kom jo der i ganske god fart, og plutselig skulle vi ta av Gikk bra da
Steffan C Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 steffan (den dritten ) thomas (dr_snurre) Haha, takk for sist ja Mysa med høyrehanda... . Gikk det bra med min styrevenn Dr_Snurr idag da? Vet at du sitter på store mengder bilder, få pumpet de ut da .
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 steffan (den dritten ) thomas (dr_snurre) Haha, takk for sist ja Mysa med høyrehanda... . Gikk det bra med min styrevenn Dr_Snurr idag da? Vet at du sitter på store mengder bilder, få pumpet de ut da . haha ^^ vendte hjemover på quisten i dag selv, så ble ikke noe bane i dag joa, har ikke ps, men skal legge ut snart
[space] Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 ":3lmg0q2p]spruddel: Så det var deg det Kjørte jo bak deg fra Skedsmokorset Åja, du som kjørte den nydelige E46'n med praktfulle angeleyes Hadde meget koselig syn bakover lenge der jeg Gikk ganske radig oppover (for min del hvertfall:)) Men skjedde med brå avkjøring mot Kongsvinger a? Kom jo der i ganske god fart, og plutselig skulle vi ta av Gikk bra da Om du ikke har lappen ennå så gikk det jo ganske brukbart vil jeg si ja! Hva sa "the old man" til det? Ja, svarte, den avkjøringa kom fort! Måtte stå på bremsen og krysse høyre felt og dobbel sperrelinje for å komme meg av.... Artig at ingen husket veien heller når vi kom til avkjøringa mot Våler Blir ikke sladding av nummerskilt på mine bilder heller. Møter man på et treff som dette må en tåle det. Noen som vet om mhfoto var der i helga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå