Ole@Automote Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 er jet black org fargen på bilen? vurdere du bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Bilen var diamant svart orginalt. Bud vurderes fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuttjukken Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Ikkje døm meg for det, men om muleg hadde eg gifta meg med den bilen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Er nok flere som tenker tanken der "stuttjukken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Har du mottatt noen bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 hvordan blinklys er det på den? di ved siden av hoved lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 hvordan blinklys er det på den? di ved siden av hoved lyktene? Hvordan de blinker da eller hvilke blinklys det er? humre humre Det er inpro prosjektor blinklys. Jeg har fått noen bud ja men ikke høye nok, bilen går nok rimelig fort bare det blir litt varmere i været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hva er det høyeste som har blitt bydd hittil da? Bare skambud eller noe mere seriøst og konkret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Så langt i år så er det bare skambud, bilen er så strøken og rett i fargevalg att jeg lar den ikke gå for slikk og ingenting, da kjøper jeg den selv :whoa: og bruker den som sommer bil i tilegg til e30 M3`en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 M3 tilsalgs. Ombygd fra 320 til M3. Nye polyurethan foringer rundt om. Nytt FK justerbart senkesett. Ny lakk - Jet Black - 2008. Nye Zito Titan 18x8,5 med 225-40 Toyo Proxes dekk. Sort Vader skinn interiør. Nye lykter og lister. M3 plast og Carbon detaljer på frontspoiler. Sort / Carbon BMW merker på panser og koffertlokk. 97 front grillramme. KN - kit luftfilter. Reg.nr BN 61811 Nye plugger og oljer. Merk: 1994 M3 motor, bremser, drivverk, understell. 1993 karrosseri. Senkesett og øyelokk er innskrevet i vognkort, bilen er godkjent ombygd og klar for levering. M3 delene har gått ca 200 000km mens karrosseriet har gått ca 180 000km, motoren maler som en katt. Prisantydning 180 000kr Papira på att den er godkjent biltilsyn Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg har to spm vet du hva forbruket er på denne her? Med "normal" kjøring? Og hva en person i tidlig 20 åra må betale på forsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 @gislius i stavanger traktet så vil den nok bruka litt over literen tror eg (har e36 selv) og forsikring er vel som en 320 regner eg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvis du kjører med 320 fot så bruker den rundt literen, men disse bilene er fryktelig inspirerende så kan gå med litt mere;-) Blir forsikra som 320 ja og det er jo ikke så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg