kaihore Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Startet ny tråd pga den forge ble så uoversiktlig. Har en kræsjet Lagùnagrøn metallic e36 318 m40 som jeg skal selge det av deler som overlevde kræsjet, og det er følgende deler: -4 dører komplette, ganske strøkne -Komplett el takluke -Trekk bagasjerom -Spindler fremme med nye bremseskiver og nye klosser -Intriør, grått stoff, noen smårifter i sømmer, går billig mot henting -Diverse deksel coupe -Komplett midtkonsoll -Deksel under ratt, og deksel under hanskerom -Org baklykt passaskjerside -Deksel kickpanel -Alle relè, også til abs -ABS hovedstyring (den delen i motorrommet) -Komplett bakstilling -Vindusviskermotor -Org nyrer -Eksosanlegg -Tannstag -coil -Bremsekraftforsterker -Lambdasonde -Vindusviskerarmer Delene befinner seg i Volda (Møre og Romsdal) Spørr spm i tråden, BUD PÅ PM. Kontaktperson: Kai -tlf: 41083689
StianA Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 eksosanlegget er det org? eller effektanlegg? og har du dør paneler?
kaihore Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Vinterfelger, ATS 15" med to gode, og to greie piggdekk.
kaihore Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 eksosanlegget er det org? eller effektanlegg?og har du dør paneler? Orginalt eksosanlegg, mener det er fritt fra frieksos, men ikke strøkent, varmeskjoldene er dårlige. Dørpaneler har jeg, eneste som er med de, er at de er borret ett hull i hvert av de fremme, pga jeg hadde tweetere der, siden det ikke var orginale høytallere i de. men ellers er de strøkne;)
StianA Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 hvor mye for dørpanelene? har du bilde av de?
hardrocx Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 har du solgt takluken? eventuelt hvor mye tenkte du for den?
kaihore Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 har du solgt takluken? eventuelt hvor mye tenkte du for den? har fått bud på ca 1500 + frakt, men pga jeg ikke har fått navn og nummer på han som baud det, kan du by det samme og få den;)
hardrocx Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Gir deg en lyd eg då, eg leiter litt rundt så
tomvanallen Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hva er BMW-delenummeret på ABS-pumpa?
kaihore Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Hva er BMW-delenummeret på ABS-pumpa? skal sjekke det når ej fe kåmt mej ned til bilen igjen, ligge sjuk atm;)
kaihore Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 HASTESALG PÅ DYNAMO, selges da jeg tok feil å solgte den til en som skulle ha til cab, å det viste seg å vere feil, bud starter på 1000kr!
kaihore Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 ingen som trenger noe småpjask?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå