beianmotorsport Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 dette er da min 93mod e34 520i touring som jeg er godt fornøyd med, 17" rondelfelger, shadowline. oppgraderinger som kommer: alpinafront, skinnintriør og ny bakpotte++ ser også "prosjektbilen" i bakgrunnen img]http://images.bimmers.no/files/njsgsjpyclpqm0egmvea.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Fin bil. Men litt senk hadde gjort seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 skal være senket også, men kjøpe nytt. mere senk fram og heves litt bak. "tyskerstuk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 skal være senket også, men kjøpe nytt. mere senk fram og heves litt bak. "tyskerstuk" Pen E34... Men du må ikke heve den bak, bare senke mer foran Er kult med litt stuk, men må være lavt bak og lavere foran. Dvs den kan ikke være høyere bak enn den er nå, det ser bare dumt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 hehe. synes den ser så nedsiget ut slik den er bak nå, men trengs muligens bare nye dempere bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Den er kanskje litt seget ja, men du må huske det at BMW lagde hjulbuene lavere bak enn fremme, derfor ser den og lavere ut. Synes den høyden du hadde bak var pen eg. Var slikt på min og, men når eg monterte senkeskåler fremme så jevna det seg ut fremme og bak. Pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Finfin touring med helt riktige hjul! Eneste jeg ville gjort var å fjerne øyelokkene. Også enig i at den må litt ned fremme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 ja. er veldig fornøyd med hjulene, synes øylokka er fine og jeg men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå