wheelman Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 har tre mobiltelefoner som bare ligger i en skuff her. dekslene på alle tre er ganske ripete, med selve telefonen er i veldig bra stand, ingen feil eller mangler. aldri vært utsatt for støv. Nye deksler til disse ligger på mellom 150 til 300 kroner. f eks: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14357990 Nokia N82 Nokia N73 og en Sonyericsson K800i alle leveres i orginal embalasje! om noen er interessert i en billig, god mobil, eller vil ta seg bryet med å bytte deksler og tjene noen penger på å selge dem videre så er jo dette en gylden mulighet... hadde tenkt meg 2000,- for dem samlet. evnt kom med bud. Priser iflg finn.no: N82 fra 1800 og oppover, N73 fra 1300 og oppover K800i fra 600 og oppover deksler: N82 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14419421 N73http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14357990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 og alle er uten operatørløs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 N82 gir deg 650 + jeg henter telefonen men må ha bilde av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 gjør opp for deg først wheelman, du slutta jo å svare på pm ang den jævla streamern som du "hadde sendt". bare jug å fanteri hele gubben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 må du gi deg, har jo solgt og sendt ting til sikkert 100 forskjellige brukere her inne uten å få en eneste negativ tilbakemld... bortsett fra deg da av en eller annen merkelig grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 n82 er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 men hvorfor slutter du å svare på pm da? og så si at du har sendt tilbake penger, men jeg har sjekka DAGLIG og aldri fått inn den summen du skylder, forklar det? men det er vel posten sin skyld det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 hele typen er en BLØFF! kom med bare dumme unskyldinger for ingen ting, var jo bare snakk om småpenger, men nå er det prinsippsak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 har du ikke noe annet å gjøre en å ødelegge denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 når du ikke gjør opp for deg så skal du ikke slippe unna med det heller! du vil angre på at du bløffet med meg... hadde det virkelig ikke vært lettere å bare overført de små pengene istedenfor dette? men men, ditt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 av alle de posetive tilbakemeldingene jeg har, så tror jeg ikke at det faktum at du er så vanskelig skal ødelegge noe. det vet du har fått det du har betalt for, så jeg syns du burde være litt voksen å slutte med å ødelegge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jeg kan bekrefte at han ikke har fått varen han har betalt for og heller ikke har fått pengene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jeg tror heller ikke neonmuffler hadde giddi å sagt dette om det ikke var sant da han er en seriøs bruker her inne og jeg har møtt fyrn, så hvorfor kan du ikke bare gjøre opp for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 k800 en er også solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 wheelman svindler ikke, så det må være en annen grunn til at ikke varen har dukket opp. Har handlet av han før, og han er seriøs. Han har solgt vinyl dekor til en drøss av brukere her på forumet, så at dere setter han i dårlig lys pga en feil, som dere ikke engang vet er han sin skyld, blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg