Gå til innhold

Kristian's Hvite E39 *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Bare sånn rent hypotetisk..hva kunne folk her inne vært interessert i å gi for denne slik den står nå ??

Ikke at jeg har planer om bilkjøp enda. Men tipper du kunne fått +- 120, 130k. Nå har jo jeg kun sett de bildene og lest det som står her da.

Hvor mye ga du for den? Og når kjøpte du den? Km.stand den gang?

EDIT: Mulig 120k er litt lite. Men det ligger jo flere e39 ute for salg til rundt 50k nå. Men de har jo såklart høyre km.stand og er langt ifra så strøkne som det din er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en veldig pen E39! Tenker den trenger noe mer svart. Som nyrer og diffusor :wink:

Jeg er litt uenig med deg der. Om han hadde hatt shadowlister rund baut, og en flere svarte detaljer kunne jeg kansje vært enig :-).

Denne bilen har fra i sommer blitt omforandret fra vanlig til veldig fin syntes jeg. Godt jobba Kristian, og gleder meg til sommern med de nye felgene dine ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en veldig pen E39! Tenker den trenger noe mer svart. Som nyrer og diffusor :wink:

Jeg er litt uenig med deg der. Om han hadde hatt shadowlister rund baut, og en flere svarte detaljer kunne jeg kansje vært enig :-).

Denne bilen har fra i sommer blitt omforandret fra vanlig til veldig fin syntes jeg. Godt jobba Kristian, og gleder meg til sommern med de nye felgene dine ;-).

Takker så mye glenn :D Og jeg er nok enig med deg jeg og ;) hehe Moro at jobben man gjør blir satt pris på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en veldig pen E39! Tenker den trenger noe mer svart. Som nyrer og diffusor :wink:

Jeg er litt uenig med deg der. Om han hadde hatt shadowlister rund baut, og en flere svarte detaljer kunne jeg kansje vært enig :-).

Denne bilen har fra i sommer blitt omforandret fra vanlig til veldig fin syntes jeg. Godt jobba Kristian, og gleder meg til sommern med de nye felgene dine ;-).

Takker så mye glenn :D Og jeg er nok enig med deg jeg og ;) hehe Moro at jobben man gjør blir verdsatt rundt omkring..

Jeg sier bare hva JEG mener, og syntes det er greit om andre mener annet. Er av oppfatning at ting skal passe sammen (rød tråd gjennom prosjektet) så blir det halveis så la vær gjør enkelte ting fordi det blir bare rånete og mister sin effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...