///Naitsirk Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Da har jeg endelig fått surra meg til å få lagt ut en tråd om bilen min Kjøpte min første BMW i Mai 2008 og har siden dag 1 hatt planer om å bygge litt på den og har allerede fått gjort noen småting... Litt Info om bilen: Type: 520i Sedan Mod: 1998 Motor: m52b20, Gear: Manuell 5trinns Km: 154000 Farge: Alpinhvit Følgende er gjort : Senket 35/35 med Lowtec fjører fra Schmiedmann Facelift-lykter bak M5-leppe på koffertlokk Facelift-grill Hella Facelift Hovedlykter Nye bremseskiver K&N sportsinnsatsfilter M5 girkule Chrome-ringer i dashen Lakkert interiørlister i 310 Fjorgrå metallic ( var trelister ) AC Schnitser pedaler La ned en basser i bagasjen oppi reservehjulet M5 fangere, speil og eksos ble montert i uke 4 2009 Også handla jeg inn noen nye sommerhjul i februar 2009..endte opp med 18" da jeg syns jeg fikk en god pris på de Det som står øverst på lista nå er en litt sprekere motor.. 2.8 litern får holde trur jeg...ganske enkel jobb og =) Edit 26.01.10 Oi, her var det lenge siden det var blitt gjort om på ting og tang. Skjedd en del mer kan man si, står nå en m52b28 motor og kasse i bilen og driverk fra 540i/m5. Har byttet til letta svinghjul og m50b25 innsug på motoren og clutchen er en stage 3 fra F1-racing eller noe sånt... Byttet mesteparten av ledd og foringer i forstilling/bakstilling ved ombygginga i sommer Edit 28.02.10 Kompressor montert Slenger ut noen bilder jeg har tatt av bilen og da... Noen litt nyere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Fin bil. Masse potensial . Vil og kjøpt m5 hekk og ny eksos.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Se der ja fikk du deg en tråd også. Fin bil du former her Kristian. Syntes du har rukket mye på kort tid jeg så keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 e39 er veldig fint i hvitt : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 ja syns hvit er sykt pent var egentlig et spontankjøp...da jeg så denne lå ute for salg måtte jeg bare slå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hvit er rått ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Vært stille fra min side en stund nå, men nå er tørketiden over og noen deler er bestilt. Dere får vente i spenning å se hva som skjer fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Ser bra ut denne M5 LOOK er bare rått gleder meg til jeg får M5 eksos på! du får legge ut noen bilder du og etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Pen doning. Det er noe med hvite biler. Skal følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Fikk en liten julegave fra Koed i posten i dag:D så har fått satt på krom-grill og nye Hella lykter forran...spørs bare når neste leveranse dukker opp hehe...skal få slengt ut noen bilder av forandringen og tenkte jeg på...kommer nok iløpet av morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Ja blir gøy se noen bilder etter hvert. Planer om noe nye sommer felger etter hvert eller? Vet om noen som kansje kunne blitt grisetøff på bilen din . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 da kom det bilder og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Se der ja Kristian, det ble helt noe annet. Bytta tåkelysa i samme stil nå også så . Syntes det ikke ble så dumt med blanke nyrer jeg, fikk et litt mere seriøst preg slik den fremstår idag . Mulig det hadde blitt fint med silverpærer i blinkerne dine foran der men samtidig er det jo fint med noen brytninger også. Du får holde oss oppdart med bilder etter hvert som det andre stæsjet kommer også da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Da dukka det opp litt mer godsaker på postkontoret i dag Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal smelle det på med en gang eller om jeg venter til våren , trur uansett jeg prøvetilpasser det ganske kjapt og sender det på lakkering i løpet av januar..så får vi se hva som skjer når jeg får det igjen fra lakkering hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Forandring i positiv retning med lyktene, og det ser ut til at det blir enda bedre med tiden! Er kansje likeså greit å vente til våren med å sette på fangerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå