Gå til innhold

Kristian's Hvite E39 *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

Bare sånn rent hypotetisk..hva kunne folk her inne vært interessert i å gi for denne slik den står nå ??

Man får 98 mod sedaner til godt under 80.000, og det er begrenset hva styling er verdt når man skal selge en bruktbil videre. Men jeg tipper din har en reel verdi på 100-120K, litt avhenging om du treffer den helt riktige kjøperen. Vet du hva den hvite touringen gikk for da? Den hadde jo endel av de samme upgradesene som din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare sånn rent hypotetisk..hva kunne folk her inne vært interessert i å gi for denne slik den står nå ??

Man får 98 mod sedaner til godt under 80.000, og det er begrenset hva styling er verdt når man skal selge en bruktbil videre. Men jeg tipper din har en reel verdi på 100-120K, litt avhenging om du treffer den helt riktige kjøperen. Vet du hva den hvite touringen gikk for da? Den hadde jo endel av de samme upgradesene som din.

Nei du det aner jeg ikke ass...husker jeg så den lå ute for salg ja men kan ikke si jeg husker hvor mye den lå ute til..mener å huske at det var en del og den hadde vel gått lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jepp, som jeg tenkte. Dette ble heeelt rått Kristian. Skulle lagt om selv også. Ta noen shoots imorgen?

ja dette ble bra :D selve byttet bød på større problemer enn ventet da felgene bak hadde nav på Ø72,6 men s jeg har Ø74,2 på bilen...tok de med på jobben å fresa dem opp litt jeg ;) hehe..så det var greit å løse :)

Vi kan ta en shoot i morgen veitu ;) lookin forward to it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dårlig med sommersko på meg idag men ble par bilder med mob (dessverre glemt sette på maks oppløsning). Uansett, noen bilder ble sånn nogenlunde brukenes til denne type tråder ;-) Syntes bilen den er blitt rett og slett lekker nå Kristian ;-). Kansje vi rett og slett skulle bare byttet, he he :-).

h7qgnv6qox8qzyaa088t.jpg

xsxfbmtd85nuo85c5f8g.jpg

l04g1l6ntdz8bey20gui.jpg

2chjfa8h3w2aqytjuvkn.jpg

ce21ix992lwj6ew62h50.jpg

nvd2oj1eplciq7i85p97.jpg

0ke546wupxf89xl0257c.jpg

6fxaeosth3l9qc7jvfgk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få seg M-lister den E39'en! :)

Lov og skryte av det som er bra også Dr_S ;-). Kristan hadde vel inget forhold til bmw før ifjor, så når han ble dratt med på et bimmers treff i Drammen ifjor begynte mye skjee. Å at det har sjedd saker vil jeg klart si er gjort. Må si jeg liker disse oppgraderinger :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...