Tubi Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Bare sånn rent hypotetisk..hva kunne folk her inne vært interessert i å gi for denne slik den står nå ?? Man får 98 mod sedaner til godt under 80.000, og det er begrenset hva styling er verdt når man skal selge en bruktbil videre. Men jeg tipper din har en reel verdi på 100-120K, litt avhenging om du treffer den helt riktige kjøperen. Vet du hva den hvite touringen gikk for da? Den hadde jo endel av de samme upgradesene som din.
///Naitsirk Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Bare sånn rent hypotetisk..hva kunne folk her inne vært interessert i å gi for denne slik den står nå ?? Man får 98 mod sedaner til godt under 80.000, og det er begrenset hva styling er verdt når man skal selge en bruktbil videre. Men jeg tipper din har en reel verdi på 100-120K, litt avhenging om du treffer den helt riktige kjøperen. Vet du hva den hvite touringen gikk for da? Den hadde jo endel av de samme upgradesene som din. Nei du det aner jeg ikke ass...husker jeg så den lå ute for salg ja men kan ikke si jeg husker hvor mye den lå ute til..mener å huske at det var en del og den hadde vel gått lenger..
///Naitsirk Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Her er mailadressa til han jeg kjøpte eksosen av forresten. Han er ikke lenger på ebay så får bare kontakta han igjennom denne adressa for de som måtte ønske det... EXHAUSTBACKBOX2@aol.com
Tubi Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Hva vil du ha for bilen da? Jeg skal ha E39 og helst innen helgen...
///Naitsirk Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Hva vil du ha for bilen da? Jeg skal ha E39 og helst innen helgen... Oi..den kom litt brått på du. Men har ikke lyst å selge nå da så det må være til en pris jeg føler jeg ikke kan si nei til desverre...kan ta resten på pm vi
Glenno Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Jepp, som jeg tenkte. Dette ble heeelt rått Kristian . Skulle lagt om selv også. Ta noen shoots imorgen?
///Naitsirk Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Jepp, som jeg tenkte. Dette ble heeelt rått Kristian. Skulle lagt om selv også. Ta noen shoots imorgen? ja dette ble bra selve byttet bød på større problemer enn ventet da felgene bak hadde nav på Ø72,6 men s jeg har Ø74,2 på bilen...tok de med på jobben å fresa dem opp litt jeg hehe..så det var greit å løse Vi kan ta en shoot i morgen veitu lookin forward to it!!
Glenno Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 He he . Får prøve få på sommerskoen tidlig imorgen jeg da.
Glenno Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Ble dårlig med sommersko på meg idag men ble par bilder med mob (dessverre glemt sette på maks oppløsning). Uansett, noen bilder ble sånn nogenlunde brukenes til denne type tråder Syntes bilen den er blitt rett og slett lekker nå Kristian . Kansje vi rett og slett skulle bare byttet, he he .
Glenno Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Må få seg M-lister den E39'en! Lov og skryte av det som er bra også Dr_S . Kristan hadde vel inget forhold til bmw før ifjor, så når han ble dratt med på et bimmers treff i Drammen ifjor begynte mye skjee. Å at det har sjedd saker vil jeg klart si er gjort. Må si jeg liker disse oppgraderinger .
S.Nilsen Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Enig bilen ser konge ut!min bil venter på M5 fanger og eksos M5 så er det bra
Glenno Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 He he, må prøve få lagt til et skikkelig kamera på ønske liste etter hvert .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå