Dr_S Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Må få seg M-lister den E39'en! Lov og skryte av det som er bra også Dr_S . Kristan hadde vel inget forhold til bmw før ifjor, så når han ble dratt med på et bimmers treff i Drammen ifjor begynte mye skjee. Å at det har sjedd saker vil jeg klart si er gjort. Må si jeg liker disse oppgraderinger . Var jo ikke ment som kritikk da glenn... Kan sikkert skryte masse av denne bilen jeg..elsker hvit e39, sjeldent! Men var liksom bare det som manglet
Glenno Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Må få seg M-lister den E39'en! Lov og skryte av det som er bra også Dr_S . Kristan hadde vel inget forhold til bmw før ifjor, så når han ble dratt med på et bimmers treff i Drammen ifjor begynte mye skjee. Å at det har sjedd saker vil jeg klart si er gjort. Må si jeg liker disse oppgraderinger . Var jo ikke ment som kritikk da glenn... Kan sikkert skryte masse av denne bilen jeg..elsker hvit e39, sjeldent! Men var liksom bare det som manglet He he nei da Dr_S men viktig oppmuntre litt også, så klart detaljer spiller rolle, det skal du ha . Når komentarer fra såpass profilerte som deg tror jeg det betyr litt for holde intressen igang for den fine gjengen vi er i bmw miljøet .
Dr_S Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Jo takk skal du ha, du er da minst like kjent, hehe! Vi er jo en liten, men fin gjeng. Gleder meg til treff nå ja.
Morty999 Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 He he, må prøve få lagt til et skikkelig kamera på ønske liste etter hvert .'får vell få med den ordentlige femmern i rekka også
Glenno Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 He he, må prøve få lagt til et skikkelig kamera på ønske liste etter hvert .'får vell få med den ordentlige femmern i rekka også Jo men først må du holde deg til riktig fylke når slike hemmlige treff skjeer, he he
///Naitsirk Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Aff..lyst på mere motor nå jeg ass:( Dau 2 liter faen !! hoho XD
///Naitsirk Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 da var det på'n igjen..aldri fred å få gitt..hehe sprekk i bakfangeren etter at en uærlig sjel har kjørt på meg å stikki av tidligere i vinter.
BMWe34turbo Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 får vell få med den ordentlige femmern i rekka også Bør skaffe seg lappen først du morten haha Skjønner du synnes 2 literen er slapp motor kristian
BMWe34turbo Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Kjenner vanja værtfall hehe .. Bytte motor i 520 nå da el ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå