Bimmerlars Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Det tyder på feiltenning. Koed har LMM. Koster 2500,- for en ny
Simpurama Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 virke for meg som den tenner i feil sylindere.
RobertN Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 ja men er rart for tenningsrekka ser ut til og stemme pa merkinga forrige eier merka coilene med. Men er det noen nummer og lese av pa kontaktene for og se hvilke som er til hvem sylinder?
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Er merket på kablene inn til coil med tall. 1 er mest mot front av bil 6 er mot torpedo. om du bytter om på selve coilene så gjør ikke dette noe, da alle er like.
RobertN Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 er det noen forskjell pa rekka mellom 320 og 325
RobertN Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Noen som vet nøyaktig hvor jeg kan finne nummerering av kabelene inn på coilene, jeg klarer ikke og se det. Prøvde forresten og starte uten LMM ingen forandring der.
RobertN Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 ser at denne motoren ikke har knock sensor, men er et gjenga hull der hvor den skal stå ifølge haynes boka, stemmer dette at det ikke er det?
RobertN Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Kan det være kamaksel givern som er gåen? Eller ville den starte også hvis den var gåen.
Dirty Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 motoren skal kunne starte lett uten LMM. så er garantert ikke det som er feil. 325 Lmm er mye større i diameter en 320 så den må du skaffe + belg. kamakselsenseoren er det heller ikke. da min er gåen og motoren starter som bare det. du kan ikke ha koblet feil på bensinen da på returen går der den skal gå inn- får den
RobertN Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 hm ja var en som sa at det ikke kunne være LMM. Så du mener at den skulle startet også med den giveren defekt altså. Ja da kan jeg jo sjekke det med bensina, mener du at returen og bensin inn kan være bytta om?
AlXz Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 hm ja var en som sa at det ikke kunne være LMM.Så du mener at den skulle startet også med den giveren defekt altså. Ja da kan jeg jo sjekke det med bensina, mener du at returen og bensin inn kan være bytta om? Det kan du vel teste også.. Ta av slangene og vri om nøkkel. Bare pass på å ikke treff noe
kbteknik Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 du er helt sikker på at du har rett hjerne? finnes 2 forskjellige ledningsnett på den motoren, bosch og siemens, du må også kople om i ledningsnettet når du går fra 2,0 til 2,5..
RobertN Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 du er helt sikker på at du har rett hjerne? finnes 2 forskjellige ledningsnett på den motoren, bosch og siemens, du må også kople om i ledningsnettet når du går fra 2,0 til 2,5.. Hm? Kople om ledningsnettet, hadde vært fint om du kunnde gått litt mer inn på det en akkurat bare det lille der. Og ja hjerne skal være greit da jeg har prøvd 2 stykker. Bensina var forresten riktig montert, ikke noe galt med spruten der gitt.
AlXz Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Bruker du motorledn.nett fra 320'n ?? Eller fikk du med ledn.nett på 325'n??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå