SST Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Selger en aerodynamic (?) fremfanger til E34. Fangeren har en rift etter demonteringen, så mulig den må sveises litt. Samme fanger som på bil på bildet, men min er diamantsvart. Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Dammit! Ikke noe bilde...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Hmm, hvem som har laget den? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Den ble levert slik ny, så dette er original BMW-fanger. Ang. pris, så har jeg ikke peiling på hva slikt kan være verdt. Jeg er åpen for bud, så tar vi det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Ble litt missvisende det siste innlegget mitt der....mente at BILEN ble levert slik ny, derfor original BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Hmm, den har eg veldig lyst på... Litt anderledes. Men ikkje fo rmye. Lyst å bytte i noe? Gitar med forsterker? Vinterdekk med felg til e34? Playstation1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Gitar har jeg, PS1 også (ikke veldig hyppig i bruk ). Har også vinterdekk/felg. Er det stålfelger du har, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Nei, alu. Disse. 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Ok. Skal tenke på det. Hvilke dekk er det, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 195 ett eller annet 15". Husker ikkje ka de heter. Men de er piggfrie, og godt med spor igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Hei. Jeg holder til på Geilo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 hmm har noe turbo intercooler greier liggene som ligger på forumet, bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 byr 900 så er du da igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå