tarjei bmw Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 heisann skal selge stoff intriøret mitt er m-tech intriør. forstolene er litt slitt,men fint brukbare. baksetene ser ikke ut som er brukt:) bilder kommer i mårra:) pris er jeg litt usikker på, men kom gjerne med bud:)
tarjei bmw Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 usikker på pris:) holder til i Vik i Sogn( sogn og fjordane) bilder skal jeg prøve å få lasta opp i dag:) kom med bud:)
tarjei bmw Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 baksetene er flotte:P stolene fremme er litt slitt som sagt:) men er ett bud:)
Fixfax Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Jeg er veldig intresert, men vil gjerne se bilder først, føre jeg legger inn bud er villig til og betale godt for et pent mtech intriør i stoff send pm med link til salgstråden når bilden er lagt ut er du snill
tarjei bmw Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 som sagt så er baksetene strøkne, framsetene er littegrann slitt;) men fint brukbare. fikk ikke tatt bilder i dag desverre, men i mårra skal jeg gjøre mitt for å få tak i:)
Fixfax Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 , vil gjerne at du prøver og merkere de største slitasjene, nå snakker jeg for min del det er ikk huller?
tarjei bmw Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 hmm, tror det er 1 hull eller noe:)
Rapid Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Du Tarjei, kan du klare å få ordnet bilder? Har en kompis med e30..
tarjei bmw Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 ja beklager at det ikke har komt før, skal ut etterpå å skaffe noen bilder:)
tarjei bmw Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 beklager for sene bilder:) kanskje ikke dem beste bildene heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå