Snusfenrik Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hallaien! Tenkte jeg skulle lage en sånn her bildetråd om min siste bayertralle:) Bilen er en 2002 modell 530i, shadowline, M-understell + M ratt/gir(manuell!), solgt ny i Italia, senere vært på svenske skilter før den ble tatt med til Norge av forrige eier. Jeg er tredje eier. Nylig rundet 100 000km, og i bra teknisk stand. Ellers er det da M54B30 motoren som sitter i, med sine 231hk/300nm. Helt greit til daglig bruk! Kjøpte den tidligere i sommer, så langt kjempe fornøyd! Hadde en e36 318 før denne, helt grei, men vanvittig kjedelig. Gjort litt småting med den, bla 18" med 245/40 dekk på(som jeg kjøpte av raketten her på forumet), fjærbenstag, byttet litt av orginal høytalerene til noe som duger + litt dill dall. Når jeg kjøpte den så den sånn ut: 530i + S320 530i + '08 X3 Nyere bilder: Alle kommentarer velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Pen bil, men det blir rett og slett for svart totalt sett. Det ser rett og slett trist ut. Jeg synes mørke/svarte felger gjør seg best på en lys bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Pen sak. Min er like svart innvendig som din er utvendig Felgene passer sikkert bedre med bilen i virkeligheten enn på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Odd-M: Ser absolutt poenget ditt! Det kan virke litt vel mørkt, spesiellt på bilder, så den er jo grei. Hadde ikke planer om å ha svarte felger, men det kom opp et røverkjøp og jeg klarte ikke å holde meg Dan: Såpass ja! Nei det blir litt vel mørkt på noen av bildene, men har fått veldig god respons på gata. Var mange som var skeptisk før dem hadde sett bilen, etter å ha blitt fortalt at det var svarte felger på den Ellers, takk for kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Bilde jeg tok med mobilen når jeg var på butikken: Var jo bare bilder tatt om natten med nye felger her fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Siste tur ut og leke med en kompis før vinteren, med pitstop på lokal Esso. Men varte ikke så lenge før fjortissene kom til, så da var det bare å rømme. "ååååæææ skyliiiine..!" Har jo ikke smak...*host* Neste blir prosjekt tråd utpå vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Pen bil, litt mørke bilder Å nice engine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Bilde jeg tok med mobilen når jeg var på butikken: Var jo bare bilder tatt om natten med nye felger her fra før. Stillig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Hva er planene med bilen fremover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 I første omgang: M5 fangere + Speil + list(kan nesten ikke kalle den en vinge) M5 interiør/seter (ser etter komplett sett) M5 eksos Stive opp bilen + kanskje bitte littegran senk Muligens fikse en diskre oppgradering av anlegg Forslag? Jallastyling utgår! Noen vil vel kanskje ha det til at M5 fangere og speil o.l. på non-m5 er jalla og, men det får jeg heller leve med. Og siden jeg egentlig skulle hatt en M5(skulle ikke vi alle?).. ..så blir det motor etterpå. Er veldig sugen på ESS kompressor. Men lurer fortsatt på om det er verdt all kranglingen med Veigestapo / Trangsynet. Må litt i tenkeboksen på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Pen bil, litt mørke bilder Å nice engine! Null skills og mobilkamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Leter etter sånn interiør jeg og,er en del av de der ute.Men får se.Du må iallefall legge ut en haug med bilder!Og hva har du gjort med anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Leter etter sånn interiør jeg og,er en del av de der ute.Men får se.Du må iallefall legge ut en haug med bilder!Og hva har du gjort med anlegget? Må nesten ha grått jeg, så slipper jeg å bytte all plastikken og. Bilder skal det bli, har vært litt slapp med det så langt. Har jo feks byttet til diode/led i angeleyes istedenfor fabrikk greiene. Tar litt nå og da, bit for bit. Har slengt på bimmers.no skiltholder! Viktigste mod'n! Hittil har det bare vært utskifting av elementer her og der, men så er det desverre ikke nok guff i orginal spiller/forsterker til å få noe lyd ut uansett. Skal ikke ha noe svært råneanlegg i den heller, så blir vel å få tak i en av disse blaupunkt digitalforsterkerene og montere skjult. Kanskje noe diskre greier bak i bilen og, men har tenkt å la det se sånn noen lunde for seg gjort. Jo mindre en ser av anlegget, jo bedre! Uansett så blir det nok en ny runde med element bytter, da disse ikke var noe verre saker enn no jvc midt-på treet greier. Spiller bedre enn orginalt, hovedsakelig når volumet går opp. Men det skulle ikke så veldig mye til over det som sto i fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Ja,fint du er fornøyd med bilen da,er irriterende at du kjøpte bil med større motor enn min men.Tar du deg en tur til tigerstaden snart da?Har jo ikke sett deg siden de gode gamle dagene på Rena fritidsleir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Ja,fint du er fornøyd med bilen da,er irriterende at du kjøpte bil med større motor enn min men.Tar du deg en tur til tigerstaden snart da?Har jo ikke sett deg siden de gode gamle dagene på Rena fritidsleir Hehe, ja fritidsleir og fritidsleir.. Måtte jo kjøpe 530 når du hadde 520! Sånn på pur f.. ser du! Tur blir det nok så fort det blir litt mindre vinterdrittvær på fjellet, type våren! Men da blir det en god tur, det har stått på planen hele veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå