Gå til innhold

Min E39 530i - 2002

Snusfenrik
 Share

Anbefalte innlegg

Skyhøye vedlikeholdskostnader var det som fikk meg til å kjøpe bilen jeg har nå.

Den har gått lite og er velholdt, så da kan jeg heller kjøpe ting jeg har lyst på istedenfor ting jeg MÅ kjøpe :P

Vedlikehold kan være artig lesning det også, men du må huske å få med bilder 8)

Gøy å se at folk tar vare på bilene sine! (synes nå ihvertfall jeg)

Om du er på interiørspeiding, sjekk ut bildesign.no! Jeg kjøpte motoren min fra de, og de virker som et seriøst firma som kan skaffe mye rart til en ok pris.

Kompressor er bare å rive ut når du kommer over ett godt tilbud hehe :P

Jeg har tatt forskudd på feriepengene for andre år på rad av samme grunn ;)

Ifjor var det for å kjøpe kompressor til 325'en, og iår for å kjøpe til 520(30)'en :P

Ja nei, vedlikeholdet ved normal bruk har ikke vært avskrekkende egentlig.

Verre med konstant grisekjøring på og av bane, hvorpå mesteparten som har røket til kan avskrives satsing på banen. Kan fort blir litt i overkant dyrt i lengden :P

Hadde store planer først, men la om en del når det gikk mot skole igjen og satset på rent vedlikehold.

Takk for tipset, skal sjekke ut når skattepenger kommer og sommerjobb er på G ;)

Veldig interessant prosjekt det der, følger med for litt lærdom og inspirasjon du. EN dag! :)

Husker det var en her inne som holdt til i Bergen som hadde gjort det samme, komplett M5 alle veier men med M54B30 og kompressor i bunn. Mener å huske tallene var 450hk og 560nm, strøken bil å selv på nært hold og på papiret litt av en M5-killer(var vel det som sto på show-skiltene hans og).

Når får du på sommerdekk? :)

Tenkte å godkjenne med de fattige dekka jeg kjører på nå, for så og kjøre senken i bunn og hive på sommerfelgene. Kanskje vi kan få det til i helga? Men det her kan vi jo ta på skolen imårra! :D

Må få ting på stell nå, er jo nesten sommer! Eg heie på deg! :D

Og sommerdekk, som du så på lørdagen, allerede på ;)

eu3bdn8pc585w0ui8yfu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...