Snusfenrik Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Da var våren kommet, sommerfelger på og noen bilder på kvelden må til!
gjeewaytee Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Heldigvis så ble ikke bildene så veldig mørke haha
Snusfenrik Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Hehe ja dem er litt mørke, men selve ideen med bildene er å være litt mørke og bare vise litt av bilen.. mørk og mystisk... og sånt crap Bildene er faktisk tatt med HD-video kamera, så kvaliteten blir jo deretter!
Snusfenrik Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Ja nettopp!! Må bare få meg navi i bilen sånn at den snakker til meg, og noe oransje led's i grillen! Hadde bare ikke blitt sååååå harry nei hihi..
Snusfenrik Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 Noen kjappe fra banekjøring 18 april! Første bildet har jeg tatt, de seks neste har en kompis tatt med med digital kamera, og det siste tok en kompis med mobiltelefon hehe..
///MPower Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 var en bra dag på eikås idag ja. du kjørte no endel så eg. hadde ikke bilen min stått utstilt på arenum så hadde nok jeg også kjørt litt idag.
Snusfenrik Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 var en bra dag på eikås idag ja. du kjørte no endel så eg. hadde ikke bilen min stått utstilt på arenum så hadde nok jeg også kjørt litt idag. Ja var ganske kjekt! Ble litt kjøring spredd utover dagen ja hehe.. Synd den sto der, hadde vært rått å se den på bane! Får ta det igjen neste gang Slenger ut en bumpercam video jeg, andre turen min på den banen ever hehe.. gikk for det meste rolig. edit: Legger til en teaser/trailer filmet med HD kameraet mitt og..
Pisani Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Kule filmer, er det ofte slike treff på eikås? Hvem er det som arrangerer? Koster det noe å se på?
Snusfenrik Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Kule filmer, er det ofte slike treff på eikås? Hvem er det som arrangerer? Koster det noe å se på? Takk for det Er treff flere ganger igjennom året med Bergen Gatebilklubb som hadde dette treffet. BMW CCN Hordaland har vel kjøring på denne banen og, men har ikke vært med på det selv. Koster ingenting å se på, kun for kjøring. 350kr for medlem og 450kr for ikke medlem mener jeg, for å kjøre. Terminlisten så langt ser vel sånn ut for BGK(eikås kjøringer uthevet): Sosialtreff: Første onsdag i hver måned på Dolly Dimple’s Sartorparken Kl. 19 til kl. 21 •27. Juni, Cruisetur •7. August, grillkveld Dynodager: •5. Mai, Polly Motorsport •13. Oktober, Polly Motorsport Banekjøringer: •17. Januar, Eikås Motorsenter •18. April, Eikås Motorsenter •16. Mai, Eikås Motorsenter •12. Juni, NAF Glattkjøringsbane - Voss (Nasjonal Motorsportdag) •22. August, Eikås Motorsenter •19. September, Eikås Motorsenter StreetMeet: •5. April, Sotra - Parkeringsplass mellom Sartor Senter og Sartorparken •24. Oktober, kommer med mer info Ta en tur på http://www.bergen-gatebilklubb.no og, klubben sin hjemmeside/forum.
gjeewaytee Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Se der ja. Der fikk du frem litt ordentlig hjulspinn i forhold til da eg var med deg på Voss hehe Samme clutchen eller har du skifta siden den gang? EDIT: Kule filmer btw Savner å få kjørt bil i hele tatt. Håper å komme sterkt tilbake bare eg får orden på kjærra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå