haavard Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hallo! Selger to framstoler fra E36 M3, sorte skinnstoler. Disse er faste og ikke nedsittet. Eneste som er å utsette på de, er et merke etter en sigarettglo. Disse er på førerstol, som vises på bildet. Disse er bolton i E30. Pris: 7000,- / BUD Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 åh, de kunne jeg ha tenkt meg ja Er stolen så høy? eller er det kun bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 De er så lave man kan få de, men stolen er jo justerbar i høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Okei, ser ut som den andre er lavere! hadde jeg hatt peng no, hadde jeg kjøpt dem Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Såg litt høye ut ja ,,, Har du bilde der dei er justert ned ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 ok er det skam og komme med et bud på 5000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geiri Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 jeg kan gi deg et bud på 5250? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 ja da kan jeg gi bud på 5250kr + 50øre:P nei da kan jeg ta det til 5500kr da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Solgt regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Hei jeg lurte på om du hadde stolene enda!!!! jeg kontakte deg på mobilen din for noen uker siden men desvere mistet jeg nommere ditt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 hva skal til for og få dem i en e36 igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 hva skal til for og få dem i en e36 igjen? E36 Understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 er det noe som finnes til stola eller er det noe man kan bruke i fra f.eks dem stola jeg har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå