HansV Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jeg har akkuratt kjøpt meg en 316 compact 96 modell der bakpotta må byttes. Jeg vurderer Simons sport, men det hadde vært fint med noe rustfritt. Ett annet alternativ er å kjøpe en universal rustfri bakpotte og sette på. Tror jeg går for ett enderør, har ikke lyst til å kappe ut i orginalfangeren for å få plass til ett dobbelt. Har folket gode forslag? Er ikke ute etter så mye lyd, men vil ha noe med litt lyd som ser pent ut og passer til resten av bilen. Hva ser best ut av rund, oval eller firkantet tut? Jeg er "voksen" og driver ikke å rigger rånebil:) Vil bare at bilen ikke ser/høres helt orginal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 simons er flott, og billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansV Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Men hvor lenge varer ett Simons annlegg? Er det bedre kvalitet på de enn på universaleksosen? Den ruster i hvertfall helt for j...., men det er sikkert fordi den ikke har noen overfaltebehandling i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Det jeg har hørt om simons er iallefall at de ruster fort.. Hvor mye har du tenkt å bruke på eksos da? Det er jo ikke så mye jobb å lage litt ekstra plass til doble rør. Når du først skal kjøpe effektanlegg så ville jeg hatt doble rør iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansV Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Hadde ikke tenkt å bruke mye mer enn prisen på ett Simonsanlegg, så da er vel alternativene enten Simons eller å bygge universal. Jeg har sett litt på disse, men det er litt ugreit når de ikke har fester som passer på bilen. Blir fort litt mye hjemmemekk: http://www.cd-bildeler.no/itbshow.php?id=20 Noen som har bilder av en Compact med dobble rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 har hatt mitt over et år, ingen tegn til rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå