Ola. Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Hey, konge Jeg handler "overalt" for tiden.. mye på ebay, å noe i norge.. Hjelmen min handla jeg i molde, på Elvsaas.. 30% salg der Finner ofte ispiggdekk på autodb faktisk Si meg, du har ikke en bror som kjører A6 og en R1000? Chippa en slik A6 i sommer, å han hadde en bror som bygde en m535t snakket han om serru..
Tsbusa Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Hey, konge Jeg handler "overalt" for tiden.. mye på ebay, å noe i norge.. Hjelmen min handla jeg i molde, på Elvsaas.. 30% salg der Finner ofte ispiggdekk på autodb faktisk Si meg, du har ikke en bror som kjører A6 og en R1000? Chippa en slik A6 i sommer, å han hadde en bror som bygde en m535t snakket han om serru.. Min eneste bror er bare 10 år gammel;) Sist jeg sjekka, hadde han kun en 2 hjuling med pedaler imellom sådan;) Hehe, neida. Vet nok hvem det er, Jørgen Vatn heter han, storebror til RV-Tuning her inne tenker jeg. RV-Tuning har nå en E28 745i Men viste ikke at Jørgen hadde sykkel også.. Men det kan hende:) Vet du av slike "stunt" drev? Skal ha det på streetfighterne...
Ola. Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Ja, det er nok han da ja.. Mener han jobba hos fritids senteret ellerno, å hadde slik god tilgang på sykkel hehe.. Tror han henta ut en ny R1000 i år... http://s165443502.e-shop.info/shop/category_36/Kettensätze.html?shop_param=cid%3D36%26 Disse skaffer nok "pizza drev" Er tjukt av streetfighter sider nå.. Jeg søkte mye på sånt for noen år tilbake, å da var det fint lite å finne.. Nå er det langt mer utbredt
Tsbusa Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Ja, det er nok han da ja.. Mener han jobba hos fritids senteret ellerno, å hadde slik god tilgang på sykkel hehe.. Tror han henta ut en ny R1000 i år...http://s165443502.e-shop.info/shop/category_36/Kettensätze.html?shop_param=cid%3D36%26 Disse skaffer nok "pizza drev" Er tjukt av streetfighter sider nå.. Jeg søkte mye på sånt for noen år tilbake, å da var det fint lite å finne.. Nå er det langt mer utbredt Takker! Jepp, Kristiansund Båt og fritid
H_Vatn Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Hey, konge Jeg handler "overalt" for tiden.. mye på ebay, å noe i norge.. Hjelmen min handla jeg i molde, på Elvsaas.. 30% salg der Finner ofte ispiggdekk på autodb faktisk Si meg, du har ikke en bror som kjører A6 og en R1000? Chippa en slik A6 i sommer, å han hadde en bror som bygde en m535t snakket han om serru.. Min eneste bror er bare 10 år gammel;) Sist jeg sjekka, hadde han kun en 2 hjuling med pedaler imellom sådan;) Hehe, neida. Vet nok hvem det er, Jørgen Vatn heter han, storebror til RV-Tuning her inne tenker jeg. RV-Tuning har nå en E28 745i Men viste ikke at Jørgen hadde sykkel også.. Men det kan hende:) Vet du av slike "stunt" drev? Skal ha det på streetfighterne... broren min har en a6 ja.. 1,8t og har en sort og sølv gsx-r1000 nå. og jeg bygger e28 med m106.så kan være han du mener? aldrig hørt om e28 745i jeg tsbusa:P og det heter Nordmøre Båt og Fritid:P
Ola. Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Hey, konge Jeg handler "overalt" for tiden.. mye på ebay, å noe i norge.. Hjelmen min handla jeg i molde, på Elvsaas.. 30% salg der Finner ofte ispiggdekk på autodb faktisk Si meg, du har ikke en bror som kjører A6 og en R1000? Chippa en slik A6 i sommer, å han hadde en bror som bygde en m535t snakket han om serru.. Min eneste bror er bare 10 år gammel;) Sist jeg sjekka, hadde han kun en 2 hjuling med pedaler imellom sådan;) Hehe, neida. Vet nok hvem det er, Jørgen Vatn heter han, storebror til RV-Tuning her inne tenker jeg. RV-Tuning har nå en E28 745i Men viste ikke at Jørgen hadde sykkel også.. Men det kan hende:) Vet du av slike "stunt" drev? Skal ha det på streetfighterne... broren min har en a6 ja.. 1,8t og har en sort og sølv gsx-r1000 nå. og jeg bygger e28 med m106.så kan være han du mener? aldrig hørt om e28 745i jeg tsbusa:P og det heter Nordmøre Båt og Fritid:P Det stemmer, det må være han ja Husker han sa du bygde på orginal 745 motor.. Grei kar iallefall..
H_Vatn Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 stemmer det snakka me han nå. flytter seg a6en og men står iro i forhold til e28en på 0,5bar klarer du og lage chip til min?
Ola. Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 stemmer det snakka me han nå. flytter seg a6en og men står iro i forhold til e28en på 0,5bar klarer du og lage chip til min? 0.5bar på din er jo 50+hk mer, å myye mere nm enn den 1.8t`n klarer med chip vett Jeg lada 1bar med lastebilturbo på min m535i med datasprut+++, å bremsa 400hk 608nm.. Da begynte det å bli morro Jeg klarer å skaffe chip, men det er liten vits i forhold til å få tak i ferdige greier ifra han finnen som er mest kjent for disse motorene tror jeg... Jeg har kuttet kraftig på prisene nå, men jeg klarer ikke å skaffe no skikkelig billig til din bil.. Mener han finnen alle handlet 745 chipper ifra, hadde kit med chip og WG ombygging til 3k ellerno? Jeg ville droppet det, å bygd datasprut istedet, men det er vel ofte et spm om penger.. Ola
H_Vatn Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 stemmer det snakka me han nå. flytter seg a6en og men står iro i forhold til e28en på 0,5bar klarer du og lage chip til min? 0.5bar på din er jo 50+hk mer, å myye mere nm enn den 1.8t`n klarer med chip vett Jeg lada 1bar med lastebilturbo på min m535i med datasprut+++, å bremsa 400hk 608nm.. Da begynte det å bli morro Jeg klarer å skaffe chip, men det er liten vits i forhold til å få tak i ferdige greier ifra han finnen som er mest kjent for disse motorene tror jeg... Jeg har kuttet kraftig på prisene nå, men jeg klarer ikke å skaffe no skikkelig billig til din bil.. Mener han finnen alle handlet 745 chipper ifra, hadde kit med chip og WG ombygging til 3k ellerno? Jeg ville droppet det, å bygd datasprut istedet, men det er vel ofte et spm om penger.. Ola ok. får ikke svar på mail fra han fyren der sjø. er billige hk da. 4k for det kittet hans der. plana er egentlig data sprut men har ikke penger til sånt enda så da er den chipen der ganske grei da:) vet du hvor din gamle m535t går nå?
Ola. Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Min gamle bil er hos han som kjøpte den av meg enda den Går uti måndalen.. Var innom den på besøks-tur senest i juni hehe Du vet ikke av noen som trenger chip til "normale" biler irundt deg der ute da? Har priser helt nedi 4000kr nå...
H_Vatn Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Min gamle bil er hos han som kjøpte den av meg enda den Går uti måndalen.. Var innom den på besøks-tur senest i juni hehe Du vet ikke av noen som trenger chip til "normale" biler irundt deg der ute da? Har priser helt nedi 4000kr nå... nei vet ikke jeg.. jaguar XJ6 4,0 da? 96mod noe og hente ut av den? er sugemotor det da..
Ola. Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Er nok fint lite å hente på den desverre.. Såpass lite å få på de sugemotorene, at jeg lar de være.. Er veldig opptatt av å få fornøyde kunder, å det får en sjelden med chipping av sugemotorer da det er så lite en merker av det
H_Vatn Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Er nok fint lite å hente på den desverre..Såpass lite å få på de sugemotorene, at jeg lar de være.. Er veldig opptatt av å få fornøyde kunder, å det får en sjelden med chipping av sugemotorer da det er så lite en merker av det ja.. var det jeg trodde:P pappa får kjøpe kompressor kit jeg kan montere på den istedet;) da blir det litt mer fres;)
Tsbusa Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Hey, konge Jeg handler "overalt" for tiden.. mye på ebay, å noe i norge.. Hjelmen min handla jeg i molde, på Elvsaas.. 30% salg der Finner ofte ispiggdekk på autodb faktisk Si meg, du har ikke en bror som kjører A6 og en R1000? Chippa en slik A6 i sommer, å han hadde en bror som bygde en m535t snakket han om serru.. Min eneste bror er bare 10 år gammel;) Sist jeg sjekka, hadde han kun en 2 hjuling med pedaler imellom sådan;) Hehe, neida. Vet nok hvem det er, Jørgen Vatn heter han, storebror til RV-Tuning her inne tenker jeg. RV-Tuning har nå en E28 745i Men viste ikke at Jørgen hadde sykkel også.. Men det kan hende:) Vet du av slike "stunt" drev? Skal ha det på streetfighterne... broren min har en a6 ja.. 1,8t og har en sort og sølv gsx-r1000 nå. og jeg bygger e28 med m106.så kan være han du mener? aldrig hørt om e28 745i jeg tsbusa:P og det heter Nordmøre Båt og Fritid:P jajajaja:P Luksus!! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå