EirikL Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Har akkurat vært og prøvd en 89' 325 ix touring og ble ganske frelst. Bilen har 213000 på telleren og brukbart med utstyr. Den er ikke strøken, men med litt pleie blir den meget bra. Den er 98 % rustfri i understell og har noen små rustflekker i dører, men kun i overflaten. Interiøret er bort i mot 100% strøkent. Selger skal ha 39000 for bilen og jeg synes det er en grei pris. Men hva synes folket om det? Har ingen erfaring med disse bilene, så tar i mot innspill med takk.
wollabygg Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Hei Eirik L. Jeg har lenge vært på utkikk etter 325 ix touring da det er en bil jeg alltid har likt veldig godt. Jeg har prøvd å følge med ganske godt både i Norge, sverige og tyskland og de veldig gode blir fort solgt. I hvertfall de med brukbart utstyrsnivå, som f.eks aircondition og sportsseter. Har sett priser fra kr. 29.000,- til kr. 70.000,- (omregnet ca. for biler fra tyskland og sverige med alternativ beregning). Bilen så fin ut på bildene, og hvis den ikke har spesielt med rust i kanaler, jekkfester, bensinpåfylling, bremserør, bensinrør osv osv som andre E30, men mer av kosmetisk art tror jeg nok prisen gjennspeiler markedet temmelig bra. Som sagt lette jeg lenge, men de som jeg hadde lyst på ble solgt før jeg rakk å reagere. Derfor endte jeg opp med "broren" fra Stuttgart Feil merke, men gårdsplassen ble ihvertfall temmelig retro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå