NINK Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Er litt på jakt etter sittepute i sort skinn bak til Touring, samt nakkestøtter bak......og ratt....og muligens midtpotten.......kanskje motoren til dobbelt soltak........og kanskje bremseskivene foran...... Ikke no' hast for min del, men interessert derson noe av dette skulle være på en bil du evt skulle tatt inn.
mutexA Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 NINK: Joa, skulle tro de delene vil være med ja Tror jeg satser på å hente den beste value/price bilen jeg kommer over. Setter opp salgstråd etterhvert(ikke så lenge). Stikker da til vestlandet mot slutten av mnd, og foretar diverse kirurgiske inngrep. Så de første delene vil jo være mulig å hente i de trakter. Resten tar jeg med meg på henger hjem igjen Kansje starte en tråd om bilen min under prosjekter også nå da Er vel et prosjekt nå
Astri Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Kor på vestlandet e detta da? Ja start din egen tråd du.
mutexA Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Kor på vestlandet e detta da? Ja start din egen tråd du. Hareid/Ulsteinvik/(Faktisk enda lengre uti havgapet også..) Ehm.. Ålesund er vel nærmeste større by da Will do, when time is right!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå