MonsterE46 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hei, Jeg har ett lite problem med å bestemme meg om hvilke blinklys jeg skal velge til min 318i E46 (det er oransje blinklys på nå). Vil at det skal se mest mulig orginalt ut, men vet ikke hvilke som vil se best ut. Noen som har byttet blinklys og har bilder og hvor blinklysene ble kjøpt? Fant to hos bsbildeler, men klarer ikke bestemme meg. Veldig fint om folk kom med forslag:-)
///Mysild Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 farge på bilen? grå bil passer best vanlige hvite, men mørke biler passer bedre smoked.... ikke kjøp krom!
Rune82 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Surrer med det samme. Stålblå(?) E46 sedan. Får en klare med sort "innmat" sånn som er originalt i lyktene? Og i tilfelle er dette bedre enn hvite? Hvilke baklykter er penest? Sliter med å se det helt for meg på bilen.
MonsterE46 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Min bil e metallic svart sedan e46, kor får eg kjøpt disse lyktene då.. har dere bilder?
Lars89 Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Ville uten tvil gått for smoked. Orange/hvit blir for mye skille, klare er litt jalla ut (ihvertfall de jeg har), smoked er perfekt. Bildet illustrerer det ganske godt.
MonsterE46 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Det var dritt tøft, og det så orginalt og fint ut. Tusen takk for hjelpen. Det var kjempe greit at du viste bilde så fikk eg se kordan det blir=) Digg bar bil;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå