Mortenn200 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 hvor sitter tomgangaregulatoren på min bmw e46 coupe? (1.9 Litern) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Hvis det er likt som på min M43, som er så og si samme motor, sitter den under innsuget omtrent der rundingen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 ah:D denne er vell mulig og rengjøre? hvor sitter bensin filteret i samme slengen`? hadde vært fint med et bilde der også. Rent motor rom forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Hehe, jeg prøvde å rengjøre min etter denne:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7284 Riktignok til M20, men tenkte det var mye det samme. Min var forøvrig ikke til å redde, så det ble ny Bensinfilteret er vel midt under bilen et sted, tror jeg Liker å ha det nogenlunde rent ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Tomgangsregulatoren ligger under innsuget markert med rød prikk på bilde, du må/bør ta av plastikveggen og boksen/justeringsenheten merket med blå prikk for å komme bedre til først...! Bensin filteret ligger under bilen på venstre side, ved førerdøren ca... Ingen vits å rengjøre tomgangsregulatoren, kjøp ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 hehe, vi leker vist ikke clean't motor-rom Springsteen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 \:D/ Kan se meg selv i dempertårnet på høyre side på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 oki, taker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Johnny Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Bensin filteret skall byttes hver andre inspetion II, dvs ca 200 000km. Ble fortalt at hvis det var nødvendig å bytte filtere før det, så var det så mye skitt i tanken at den burde byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 tomgangsregulator sitter på gasspjeldhuset, vis a vis gasspjeld sensoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå