Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. jeg er vel egentlig på jakt etter personer med slik bil som er hjemmehørende nær stavanger.

Grunnen til dette er egentlig for å ha folk å snakke med ang. bilenog åutveksle erfaringer.

Hadde vært morsomt å fått til et lokalt M3 treff, på ingen måte for å eksludere de som ikke har M3, men slik at de som har slik bil kan møtes og utveksle erfaringer rundt bilene.

Det dukker jo stadig opp ting som f.eks små modifikasjoner, alt fra eksos, senking, dekk osv.

hadde vært morsom å hatt et lite lokalt gjeng man kunne snakke med om man lurte på noe.

Skrevet

jeg er med på den, jeg tenkte mest på bl.a kjøre erfaringer, småproblemer som dukker opp o.l.

jeg har funnet ut at mer ytterslitasje på framdekkene enn standardbilenen er normalt på M3.

I dag fant jeg ut at et løpehjul på ene reima mi er sansynligvis dårlig og er årsaken til at jeg har en ulyd på tomgang.

er mest sånne ting jeg personliger på jakt etter, samt hvordan f.eks et senkesett fungerer, eller hvor mye lyd en sånn eksospotte gir.

kort sakt treffes og utveksle bruker erfaringer.

Skrevet

forum funker greit det, men litt show off hadde ikke vært så ille, 10 M3'er på rekke er jo ikke noe hverdags syn heller da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...