wabby Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Nei, får ikke igjen på garantien.. Har jo skrevet det over..Og grunnen til salg er at mange bygger opp igjen Xbox'r som har diverse defekte ting ved seg, så da kan jo denne være en donor. Toweltrikset prøver jeg ikke på da jeg heller selger den som den er. Vil ikke ødelegge den mer enn den allerede er. Kan umulig ødelegges. Kjenner fler som har brukt det. Før du vet ordet av det så kan du selge den som en iorden Xbox.
mAZE Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Hva er budet på nå da? Har ikke fått noe fler bud enn det på 300,- .. Som jeg synes var en smule for lite.
Nino Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 helt totalt off topic. men.. stian, legg meg til a? gamertag: ninengl yeah:)
n00ky Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Kan umulig ødelegges. Kjenner fler som har brukt det. Før du vet ordet av det så kan du selge den som en iorden Xbox. Kan umulig ødelegges faktisk. Det er faktisk varme, kombinert med dårlig støtte til kjøleribbene som forårsaker de fleste rrod på xbox 360 til å begynne med... loddinger blir varme og sprekker opp og man mister kontakten... toweltrick gjør hva? den overoppheter prosessor og lign. så loddingene skal smelte sammen igjen... det er ikke bra...! Det er en viss forskjell i det å sende ett kort igjennom en loddeovn hvor man i hovedsak varmer kretskortet og å faktisk bruke varmen fra prosessoren til å smelte loddetinnet. Prosessorer tåler ikke varme så godt... det er ett kjent faktum. Mange har sendt sine Xbox 360'er til den absolutt sikre død med toweltrick og lignende overopphetings-teknikker. beklager dette utbruddet i tråden din maze, men det måtte bare ut lykke til med salget
Lex-Talionis Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Okei.. har du noen minstepris? Så vi har noe å gå etter.
mAZE Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Minstepris, tja si det.. 500,- burde den da i det minste være verdt kanskje? Og, som skrevet over her(og som jeg har skrevet før), skal ikke prøve på toweltrikset.. Det utgår veldig..
bmwmaxi Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Hvilken model er det, den biligste koster jo ny 1500,- på expert nå, ink. kontroler. Har den HDMI ?
mAZE Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Og for all del, handle ny på expert for 1500,- ... ingen HDMI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå