Superbeetle Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hei Jeg er interessert i å kjøpe en E30. Helst facelift og M20 motor. 2 el 4 dører er ikke så veldig nøye, da jeg ikke helt klarer å avgjøre hva jeg liker best. Kan også være akuellt å bytte mot min E36 316 coupe. Se signatur for mer info ang denne.. Ved evt bytte bør bilen være relativt feilfri, lite rust og generelt god stand.. Priser/forslag kan diskuteres over Pm.. Mvh Øyvind
Superbeetle Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 hmm.. kan jo prøve litt til
Spiritus Sancti Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Fy! Kjøp deg heller en e30 å ha ved siden av.. Du må ikke selge e36'n! Send meg hvos mye du skal ha for e36'n på PM da.. Har lyst på ny e36.. Hvis jeg kjøper nå er den ferdig ombygd til sommern igjen:)
Superbeetle Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 Fy! Kjøp deg heller en e30 å ha ved siden av.. Du må ikke selge e36'n!Send meg hvos mye du skal ha for e36'n på PM da.. Har lyst på ny e36.. Hvis jeg kjøper nå er den ferdig ombygd til sommern igjen:) hehe...er litt fram og tilbake med hva jeg vil. Men skal nok litt til før jeg faktisk bytter den ut, er jo egentlig veldig fornøyd med den , mangler bare litt finish her og der Samt at det er en trygghet å vite hva en har.. Slik som det er nå, med at jeg går på skole så tror jeg ikke det blir aktuelt med flere biler. Samt at jeg ikke er sååå interessert i e30 at jeg bytter ut boblen hehe.. Men er jo kjekt å holde på med noe, så alternativet er som sagt å selge/bytte vekk e36'en i en E30 som jeg da kan bruke en del kr på å få slik som jeg vil... Ellers, så vet jeg egentlig ikke helt hva bilen kan være verdt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå