Farrukh M Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Hei alle sammen.. Etter å ha følgt med på bimmers i over 2 år,tenkte å legge ut bilder av gammle bilen min. 'Det er en bmw 525ia m50 vanos 1993/94 model,bilen er i veldig go stang stram og fin bil med sprek motor.Bilen bærer ingen preg av alder. Følgene endringer har jeg gjordt: Ebc turbo grove skiver foran med Ebc forsterket skiver og green stuff klosser rundtbilen.sports filter (i orginal boks),F.K stabb stag ,Engle eyes ringer,klare blinke lys med park lys,klare tåkelys,led baklys,Hella bakluke spoiler med bremse lys,M5 skilt ramme på bakluke,senket 60/35 med sprots demper(korter demper),suppersport bakpotte, bytte alle foringer i bakstilling,lakkerte alle lister,fanger side kjørt + div..(husker ikke alt) Har flere ganger prøvd å starte prosjekt på bilen min,men pga mye jobb,studie og mangel på tid,gikk det alltid i dassen!!! Til neste sesong:bytte alle foringer til powerflex foringer,trim kammer,chip,sports eksos fra motor og ut,20mm senkeskåler,monter engel eyes lamper(har hat dem i eske over 1år),montere m5(fra 3,8l) speil(har liggende og ferdig lakert),øye lokk,custom spoiler(leppe) org M5 kjørter og custom difusereller så blir det full AC Shnitzer spoiler kitt. Hadde RGM leppe (front spoiler),men storer bror er glad i å kjøre fine biler men ikke å passe på dem! heheh.meningen er å ha bilen cleen så mulig! Mulligens det blir a-dekk turbo kitt (prisen frister),,kan tenke meg å kombinere kompressor og turbo(det kommer ann på hva lomme tillater) Tokk tilfeldig amatør bilder av bilen med mob-kamera,på vei hjem over etter bilvask mens skulle fylle bensin,(vask og full tank vær søndag"billig på søndager"heheh) Håper dere liker gammle transporten min! img]http://images.bimmers.no/files/bo397g4kdzbayo1ztvdk.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Velkommmen til deltakelse på bimmers også . Så ut til være fin den . Du får ta noen finere bilder etter hvert da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Ser jo ut som en flott bil! Original lakk? Som glenno sier, bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Takk. ja det er orginal lakk..på tid å polere før det blir dårligere vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå