Falk Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Hei Skal spandere på meg to nye Xenon-pærer til nærlysene mine (orginale Xenon). I instruksjonsmanualen står det at man må kontakte BMW-verksted for å få skiftet disse. Er det virkelig så komplisert? Finnes det noe beskrivelse på nettet for skifte av Xenon-pærer på en E39 (2000-modell). Mvh Sander Bergh
-Martin- Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Ang. E39 vet jeg ikke hvordan det ligger an. Men det samme står i E46 manualen for bytte av xenon, -og når jeg byttet var det omtrent akkurat det samme som å bytte halogenpærer! tror igrunn bestemor hadde fikset det for deg!
Falk Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Noen forhåndsregler man bør ta annet enn å skru av motoren? Er jo høyspenning så det holder i dette Xenon-greiene såvidt jeg har forstått... Sander
todleif Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Noen forhåndsregler man bør ta annet enn å skru av motoren? Er jo høyspenning så det holder i dette Xenon-greiene såvidt jeg har forstått...Sander Har ikkje høyrt om nokre forhåndsregler. (men lyset bør være av selfølgeligt) Men som ved all elektronikk er det greit å unngå kortslutning. Det er bedre å væra føre var!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå