kimbeer Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Heisann tenkte jeg skulle se hvordan interessen for bmw'n min er jeg =) Bilen er en 1982 modell BMW 732i. Dette er en klassiker ville jeg påstå i og med at det er starten på bmw's syv serie(om jeg ikke har skjønt feil) Motoren i bilen er på rundt 200hk og drar rimelig godt, men har utrolig nok ikke testet den så mye da jeg egentlig hadde tenkt til å bruke bilen på bane. Ble litt i tvil grunnet bilens karrosserimessig og motormessige bra stand og tenkte at jeg heller kan skaffe meg en bil av litt annet kaliber til bane som ikke er så farlig om det skjer noe med. Den får i disse dager nytt speedometer grunnet at dette ikke var helt i orden og ikke viste fart og ny servopumpe(bremseassistert servo tror jeg bror sa hva enn det er). Ny eksospakning grunnet lekkasje der. Etter dette blir den EU-godkjent før salg! Har en eu-kontroll seddel som disse småfeilene er eneste som må fikses og ettervises. Er du interessert i en rimelig sjelden bil å se på norske veier så ta kontakt =) Hadde tenkt meg rundt 20 000 en plass men pruuuutbart Ta kontakt på 414 70 833 eller kimbeer@gmail.com helst da jeg ikke er så mye på forumet.. MEGET BRA KAROSSERI OG MOTOR !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Du får sikkert noen oppfordringer om bilder snart, så kanskje greit å ha noen klare. Det er sikkert ikke dumt om du forteller hvor i landet bilen befinner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Så sjeldne e de vel ikkje, men flotte biler for det. Sleng inn noen bilder du ja som Der Barockengel seie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 akkurat 732 er det produsert bare 16.000 et eller annet. så de er rimelig sjeldne. men er jo totalt blitt produsert nærmere 280.000 e23'er. så denne er nok litt sjelden du! -Hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 akkurat 732 er det produsert bare 16.000 et eller annet. så de er rimelig sjeldne. men er jo totalt blitt produsert nærmere 280.000 e23'er.så denne er nok litt sjelden du! -Hylle PRODUKSJONSTALL E23: http://e23forum.diskusjonsforum.no/e23f ... out99.html BILDER TAKK:!: Ellers takk for handelen ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 akkurat 732 er det produsert bare 16.000 et eller annet. så de er rimelig sjeldne. men er jo totalt blitt produsert nærmere 280.000 e23'er.så denne er nok litt sjelden du! -Hylle Søskenbarnet mitt har da en sjelden bil han og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 E23 er igrunn ikke så vanskelig å oppdrive, men et bra eksemplar derimot er det veldig vanskelig å oppdrive ettersom E23 generelt sett er mye plaget med rust og mange av dem er herjet med. Flertallet E23'r er enten hugget, eller står avskiltet rundt omkring. For på veiene er det ikke ofte man ser dem. 1982 er forresten et litt spesielt årstall, for da var nemlig E23'ene halvt pre-facelift og halvt facelift. Av utseende så de ut som pre-faceliften men en del av ledningsnettet, instrumentene, setene og understellet kommer fra faceliften. Så man kan jo nesten kalle det den perfekte miks av versjonene. Men nok om det, har du ikke noen bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 bilder kommer snart som mulig må få ladet kameraet! Den befinner seg i Oslo for de som lurer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Da kommer bilder i løpet av kvelden. Har ikke internett hjemme om dagen så ikke fått lagt inn noe men kommer hvertfall når de er lastet opp =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ett par bilder lagt inn! tatt bilde av de 2 rustflekkene jeg har funnet. Har av kanaler og om ønskelig men fant ikke noe rust der =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 om dette er en av de peneste så har ikke du sett mange e23 i livet ditt as.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 synes nå de fleste jeg har sett har sett ruste og fæle ut jeg da...Karosseri messig mann! så og si rustfri og ingen bulker. De jeg har sett har vært slitne og rustne som faen hvertfall... Om de ikke er blitt pusset opp for utallige tusner... Anyways pen karosseri messig spør du meg så får du mene hva du vil =) i tillegg er bilen rimelig møkkete da jeg ikke har fått vasket den ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Har den brun fremskjerm på høyre side? Isåfall er det gamle min. Teknisk og rustmessig veldig bra bil. Fulgte med en perm med alt sirlig skrevet ned som var byttet med km stand og dato samt pris.Samboer var uheldig og dunket den på glatta h side foran.Veldig god bil som går som ei kule, skikkelig frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 den har samme farge på alle kanter denne bilen så er ikke den tenker jeg men virker som en god bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 jaja laber interesse her...er vel ikke no bil noen har lyst på så da blir det vel vinterbil om ingen redder den før jeg begynner å kjøre med den=P Tipper jeg lar den være i ca 2-3 uker og om ingen melder interesse før det så blir det vinterbil av gamle 7'ern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg